Eşimle 4 aylık evlilikte ilgisizlik, cinsellik ve sevgisizlik yaşıyorum, boşanmayı mı düşünmeliyim?

4 aylık evliyim ve boşanmak üzereyiz.. Çok ağır şeyler yaşıyorum eşim işten bir geliyor koltuğa uzanıp kafasını telefona gömüyor saatlerce kaldırmıyor yanına gidiyorum 2 sohbet etmek istiyorum kafanı kaldırmıyorsun diyorum ee bütün gün mesajlaşıyoruz ya ben de iş yerinde insanlarla uğraşıyorum kafam kaldırmıyor ses gürültü kafamı dinlemek istiyorum diyor.. 4 aylık evliliğimizde defalarca kez belki seks yaptık ama adım atan yanaşan benim benim istememle oluyor aramızda bir şeyler bu durum beni çok yordu hep benim adım atıyor olmam neden sen yanaşmıyorsun istemiyorsun dediğimde ise ben senin kadar sekse düşkün değilim ben adım atmadan zaten sen planlıyorsun şunu yapalım bunu yapalım diye ben de uyuyorum sana diyor.. Geçen mutfakta yemek yapıyoruz eşimle eşimin yanağından öptüm aradan 10 dk geçti yine öptüm bu öpme huyu nereden çıktı böyle sende dedi noldu kocamı öpemez miyim dedim öpme ben sevmiyorum böyle şeyler dedi.. İçime at at doldum bir şey diyorum rahatsız olduğum şeyi dile getiriyorum mesela bunaltma sıkma bir sal beni diyor sürekli bunu söylüyor bana o zaman neden evlendin benimle dediğimde ise offff diye kalkıp gitti yanımdan.. Eşimin bu şekilde davranması çok gücüme gidiyor 🥹 aşkım sana bir şey anlatacağım diyorum anlat diyor ama kafası telefondan kalkmıyor şu telefonu bırak da bir sohbet et dedim ben seni dinliyorum kulağım sende diyor bugün bu hareketleriyle ilgili bir şey derken arkasını dönüp tuvalete gitti kapıyı da kilitlemiş arkasından gittim kapıyı açmaya çalıştım zorladım biraz kapıyı bir açtı boğazıma yapıştı aşağıda annemler var sen ne yapıyorsun dedi kitlendim kaldım o an.. Saat 1'de montumu giyip dışarı çıktım 1 saat eve gelmedim hava aldım bir kere ne aradı ne de arkamdan geldi eve geldiğimde bunu neden yaptığını sorduğumda ise giderken bana mı sordun dedi ya başıma bir şey gelseydi dedim çok yaşa dedi bu saat oldu bir gram uyumadım ben bunları hak etmiyorum.. Ağzında sürekli aynı şeyleri konuşmaktan bıktım diyor.. Çok zor günler geçiriyorum

Eşimle 4 aylık evlilikte ilgisizlik, cinsellik ve sevgisizlik yaşıyorum, boşanmayı mı düşünmeliyim?
Cevapla