Şöyle bir şey deneyebilirsiniz, çocukları bırakın ailelerinize. 1-2 hafta uzak bir yere yalnız kalmaya gidin, çevreden uzaklaştıkça kendiniz baş başa kalırsınız ve temiz zihin ile düşünürsünüz. Süpriz yapılabilir, 1 haftalık yalnız kalabileceğiniz bir yer ayarla. Yemeklerine kat ilacı bakalım. Evlilik Aşkın mezarı gibi bir söz duymuştum. Başka bir kadın var ise, onu tespit etmek size kalıyor. Şüpheniz var ise, biraz uzaktan gözlem yapın. Seks normal bir şey, aşırı istekli olmak da, erkek için bu durum zorlayıcı olabilir ve kendisini yetersiz de buluyorsa, size yetmediğini düşünüp, gururu incinebilir. Mutluluklar dilerim,
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılburada bakıyorum da kadınlık gururundan bahsedenler var , merak ediyorum kadınlık gururuyla ne alakası var acabaa? , ne yapmış adam hanımını mı satmış? Hergün dayakmı atmış? Kendi yatıp zorla hanımını calıştırıp emeğini içki kumar masalarına mı yatırmış? ...
Boş boş konuşuyorsunuz...
Sanki hanımım yanına başka kadın getirip adam onun gözü önünde ilişkiye girmiş gibi ya da hanımına o kadına hizmetcilik yaptırmış gibi ...
kadın soru paylaşmış , bizim abaza larda toplanmış , acaba kadınla tınışıp düşürebilirmiyim diye , si. Kindirik yorumlar...
Adamı tanıyormusunuz? Ki
kadınlık gururunuezmiş gibi konuşuyorsunuz ?
Kadının gururu eğer bir adam hanımıyla ilişkiye giremiyor diye yerler ayaklar altına düşmüşse toplum olarak bittik ,
Adamın bir rahatsızlıgı olamazmı?
Belki bir problemi var farkında değil siz bilmeden heleki o ailenin 2 tane evladı varken yok bosanın yok kadınlık gururu gibi saçma saçma yorumlar , sizi önce çocuk yapın ufakkende elimizden boşanın bakalım o çocukların psikolojisi ne duruma geliyor , erkek çocuğa zaten bişey olmaz çok çok maddeye süper sokakta serseri olur sonrası ceza evi, ...
Peki ya kız çocuğa ne olur ? Burdaki abazanlardan sokakta yokmu? Kandırıpnkanına girip kullanırlarda kuşlanırlar...
Bazı yorumları yaparken 2 cocuklu bir aile olduğunun farkına vaeıpnyorum yapmak gerekiyor,
S. İ. K gibi yorumlar yapmayın...
Önce bir doktora görünmeyi ikna et eşini , yaslarınız daha genç bir cözümü vardır , mutlaka...
B00 Yorumla
+1 yılKadın istiyorki eşim bana değer versin ilgili olsun istiyor ufak sürprizler yapsın istiyor seni seviyorum desin borcumuz olsada her ne olursa olsun bir kafeye gidelim bir çay içelim ama eşimle mutlu olayım diyor eşim değer versin sevsin beni istiyor
İki yıldır cinsellikk hayatı olmaması veya karı kocanın cinsellik hayatı olmaması bir kadını kadınlığını sorgulayacak düzeye kadar gelir kadın duygularını istiyor kötü bir şey istemiyor kadın eşi ile yatak da oynaşmak istiyor kadın erkeğin kollarında sevişmek istiyor Bir kadının duygusu bu Bir erkeğin duygusu olduğu gibi şimdi kadın Sevgi görmüyor kadın ilgi görmüyor kadın değer görmüyor kadının duyguları Yok robotmuş gibi yaşamı var
Ancak erkek bütün bunlar için bir çabası yok buda kadını maf ediyor kadın Kendimi duygularını yaşayacak
Ancak sende baya kırmışsın özgüveni kocanın bilmiyorum belki çok çaba gösterdin baya baya çaba gösterdin en son sende incelediği yerden kopsun dedin doktora vs gitmek istemiyormu yani ama hani neden değer vermiyor onu bilmiyorum
112 Yorumla
Soran+1 yılİnanın o kdar çok konuştum ki benim de sabrım tükendi tabi istediklerim sizin yazdığınız gibi ne eksik ne fazla çok söyledim bi problemin varsa doktora git bak seni bekliyorum diye kaç kere gecelik alıp süslenip yanaştım ama o bana yanaşmıyor yanında üzerimi değişirken önemsemez şu sana guzel olmuş sen güzelsin demez bunları kocamdan duymak istiyorum disardan değil gururunu kırmadım demiyorum çok ağır şeyler söyledim kocalık yapamadıgını adam olmadıgını ama bunlar zaten olmadigi için söyledim zaten yapmamasi gereken şeyi dövmüyorum etmiyorum diyor mesela ben aldatsam mutlu mu olacaksın dedim aklım yerinde birinin elini tutup kaçmıyorum iyi ki dedim daha neler neler dedim kendini bir gram degiştirmiyor
- +1 yıl
Yani istek ve bir çok şeyine Zincir vuracaksın ne yazıkki anlamadığım şey neden doktora gitmiyor
Soran+1 yılBilmiyorum belki de beni istemiyor bi ağzıyla söylemiyor zaten istemediğini bütün davranışları zaten istemiyorum demek değil mi? Herşeye rağmen asla kendimi haksız görmüyorum bakalım sonumuz ne olacak
- +1 yıl
Seni neden istemesin yani bir erkeğin bir kadını istememesi için baya çirkin olması lazım yani muhtemelen hormonları bozuk o yüzden ancak tedavi var kesinlikle 🤷
Soran+1 yılÇok çirkin degilim doğum kilolarim var ama renkli gözlü disarda çok beğenilen biriyim ama eşim niye böyle yapıyor anlamak istiyorum en ufak tartışmada ben soğudum falan diyordu o konuda cocuk musun diyince bıraktı ama anlayamıyorum işte
- +1 yıl
Çirkin biri değilsin eminim ancak şimdi bir erkek maksimum 4 gün durabilir yani illaki isteği tavan olur her ne olursa olsun bir erkek boşalma isteği yani bir kadını kollarına almak ister bu istek yok kocanda yüzde yüz hormon bozukluğu var bir erkek de cinsellik duygusu hormon var o az ancak tedavi kesinlikle olursa her şey düzelir
- +1 yıl
- +1 yıl
@Manyetik35 1.5 yıldır psikoloji ile ilgileniyorum. Ve bu tür davranışların ne anlama geldiğini az çok anlayabiliyorum. Çünkü davranışları akla mantığa uyacak şeyler değil. 30 lu yaşlar ve isteksizlik iki çocuk nasıl olmuş o zaman? Demekki en başlardan gelen değil sonradan olan şeyler bunlar. Bu tür davranışları dışarıdan birisini bulup ihtiyaçlarını karşılayan birisi yapar
- +1 yıl
- +1 yıl
Gizli Üye(36-45)+1 yılMerhaba,
Aldatılmış biri olarak yazıyorum...
Ben haftada hiç olmadi dediğim zaman 2 kere birliktelik yaşadığım eşim (her birliktelikte en azı 2 kez boşalma) ve kendisi de tatmin oluyordu özellikle 2. sinde yeter artık offf boşal öleceğim zevkten bana diyen kadın beni başkasıyla aldattığı mesajlaşmalarda gördüm ve 1 çocuğum olmasına rağmen o an evden kovdum tek celsede boşandık soğudum 3 yıl oldu ayrılalı hâlâ atlatamadım desem yeridir o travmayı...
Demek istediğim şu;
Eşiniz sizden soğudu ya da aldatıyor ya da isteksiz neyse ne...
Sadece şunu istiyorum yalvarırım size ;
Eşinizi ALDATMAYIN!!! n'olursunuz boşanın öyle bir başkasıyla ilişki (amma evlenin amma tek gecelik beni ilgilendirmez) yaşayın...
Bana söz verebilir misiniz? Kimsenin o travmayı yaşamasını istemiyorum inancım olmasa intihar ederdim o acıyı yaşayacağıma o derece kötü bir süreç... İnanın keşke ölseydim de böyle aldatilmasaydım diyorum çık kötü bir durum bu 😞00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
140Cevap
- Cinsel Yaşam konusunda 12,1b cevap paylaştı.
+1 yılSenin durumun artık kadınlık gururunun yerin dibine sokulduğu bir boyuta gelmiş. Önünde birkaç seçenek var. Birisi ayrılıp dana değer verecek ve kadınlığını yaşatacak biriyle bir yola girmek. Bir diğeri boşanıp evlilik değil ama karşılıklı saygı ve güvene dayalı bir beraber yaşama iradesini taşıyan biriyle yeni bir yola girmek. Bir diğeri etik olmasa bile kocanı hayatında yokmuş gibi kabul edip sevgili veya FB ilişkisi kurmaktır. Hangisini seçersen seç kesinlikle haklısın ve hakkındır.
20 Yorumla Cinsel Yaşam konusunda 2,2b cevap paylaştı. Yanlissin diyemem de
Bu adam neden boyle
Stresmi var
Normalde de boylemiydi
Modu hep dusukmudur
İlk evendiginizde nasıldı
Doktora gittinizmi
Yaşında pek bişe yok
Kilo sorunu filanmi var
Spor yapiyormu
04 Yorumla
Soran+1 yılStres elbette var ama bir sorunun varsa doktora git dememe rağmen hic bisey yapmıyor kilo sorunu yok genel olarak sakin bi insan kendinden baska kimseyi düşünmez ve umursamaz
Soran+1 yılBen daha ne yapayım aynı yatakta uyumayı istemek eşimin elini tutmak birlikte olmak istemez azgınlık mı aileme söylediğimde yok azdın mı yok kudurdun mu hâla onu haklı buluyorlar
- Cinsel Yaşam konusunda 13,9b cevap paylaştı.
+1 yılGayet doğal ve oldukça doğru cinsellik aslında evlilik için çok önemli bir şey ve eğer yoksa evliliği devam ettirmenin bir anlamı da yok.
20 Yorumla Yani evet, bu dönemde ikinizin de cinselliği doya doya yaşayıp manevi tatmin seviyenizi en üste çıkarmanız gereken dönemler ama eşinizin cinsel açıdan isteksizliği sizin canınıza tak etmiş. Siz söylediğiniz şeylerde haklısınız. Eşiniz sizi dinlemiyor, arayış ve ihtiyaçlarınıza cevap veremiyorsa sizin de çözümü boşanmada aramanız çok normal.
00 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 678 cevap paylaştı.
+1 yılDeğerli arkadaşım, severek mi evlendiniz bilmiyorum. Aile içi meselen pek fazla karışmak ta istemiyorum açıkçası. Fakat, siz aşk ı sevgiyi saygıyı bacak arasında arıyorsanız Yanlış düşünüyorsunuz bence. burada benim şahsi görüşüm. Belki cinsellikten sıkılmıştır. Belki farklı heyecanlar arıyodır cinsel hayatınız çok monotonlaşmıştır belki adrenalin arıyodur. Belki 2 çocuk tan sonra vücut yapının bozulduğunu düşünüyodur. Yani sırf seks için yuva yıkılmaz. Yarın bigün çocuklar bi anne de bi baba da heba olacaklar. Toplumda boşanmış kadınlar a nasıl bakıldığını biliyorsun. Seni geçtim çocuklar büyüyünce arkalarından bunun annesi boşanmış çiçekler. O çocukların gururunu da düşün. Sevgiler
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBu yüzden evlenmedim işte 🙂 bir kadından en kralı bile olsa 2 yıl sonra bıkkınlık duygusu gelir. Kadını istez veya kadın başka şeyler ister saçma sapan şeyler. Eskiden olsa çok eskilerden kadınlar bastirilirdi mecbur kalırdı ama şu an öyle bir ortam olmadığı için kadınlarda artık açık açık istiyor ve haklilarda. Evlilik cidden boş iş baskasinim sorunları başkasının isteklerini yerine getirme derdi. Ve sonunda bu gibi ilişkiler bu sorunu birtek sen yasamiyorsun emin ol sokakda gördüğün mutluluk pozu veren t çiftler cicim aylarından sonra veya çocuk oldukdan sonra bunları yaşıyorlar. O yüzden kimse umurumda değil yaşıyorum ve geciyorum. Sırf çocuk yapacam diye bu işlere girmem evlilik insanlarin yapmak zorunda olduğu bir şeymiş gibi yüzyıllardır insanların üzerine karabulut gibi çökmüş durum da. Elbet bu tabular yıkılır ilerleyen yüzyıllar da. Bol şanslar
00 YorumlaÖncelikle eczaneden azdırıcı ilaç aldim demissin, bu bana inadirici gelmedi, böyle bir ilac yok.
Cinsellik konusuna gelince, 2 yildir olmama sebebi sence ne olabilir? hicmi cinsl iliski istemiyor, sorun tam nedir, sana karsi isteksizmi? Aranizdaki sorun sadece cinsellikmi yoksa, arda hicbir bag yok genel olarak ilgisizmi?
09 Yorumla
Soran+1 yılNasıl öyle bir ilaç yok aldım hatta fiyatı oldukca yüksekti bilip bilmeden konuşmayın rica ederim
Soran+1 yılGenel olarak ilgisiz ve sevgisiz isteklerimin bir önemi yok onun için kendim için bisey istesem yüzü asılıyor
- +1 yıl
Lütfen gercdkten biliyorsaniz nasil yok diye iddia edin, öyle bir ilac yok, olsaydi sen burada simdi bu soruyu sormazdin degil mi?
Cinsellik yok diyorsun, 2 senedir hicmi yapmyiorsunuz, yoksa yaptiginiz sanami yeterli gelmiyor, sertlesme sorunu var mı ? yani 2 senedir cinsellik yasamiyoruz genel bir kavram, detay yok.
Soran+1 yılAbicim sana sormadım say nolur yorma beni
Soran+1 yılCahillikle mantıkla ne alakası var bunun hele bilgiyle problem ben olsam çoktan boşamışlardı ben eşimden isteklerimi dile getirince mi cahil oluyorum
Soran+1 yılAnlama sorunum olduğunu şu an mı farkettiniz beyefendi kırıcısınız farkındasınızdır umarım ilacı bilip bilmeden söylemeyin dedim diye mi aldıģım ilacın ismi cialisdi bin kere bir sorunun varsa doktora git dediğim halde eşimin gitmemesi benim cahilliğim mi? Rica ederim yapmayın
+1 yılhayatinin en tatli zamanlarindasin simdi yapmiycaksin ne zaman yapacaksin. esin tedavi olmuyorsa sende yoluna bakacaksin. zevk almak zevkten inlemek hayatin seksin tadini almak seninde hakkin. baska kadinlar zevkten inlerken senin o an uyuyor olman sacma ve haksizlik
00 YorumlaKırıcı sözler harici doğrusun. Hızlı evlilik , 2 çocuk ve hayat şartları zor, olabilecek şeyler. Normal şartlarda terapi önerirdim ama sanki o noktadan geçmişsin. Zevk ve haz en temel özelliklerimizden, doğru kararı kendin verebilirsin. İlgi ve önemsenmek önemli elbette, iki taraf içinde.
00 Yorumla
+1 yılBizde 10kusur yillik evliyiz seks hayatimiz moniton esim 8steyince olan bir durumda. Oda misyoner pozisyonun disinda nadir... kisacasi seksten zevk almayan tarafim. Bosanmak istedim kabul etmedi çocuklar icin ayni zindana gomuldum. Kiscasi seks olmayinca insanin hayatida renksizlesip cok cansıkıcı olabilir. Size kolay gelsin bne uzun suredir surunuyorum siz surunmezsiniz inş.
00 YorumlaHakl veriyorum sana. En başta ilgi ve anlayış gereklidir, eşin bunlardan çok uzak maalesef. Sen elinden geleni yapmışsın, boşanın demek de istemiyorum. Dile kolay, yaşamayan bilemez. Söyle bir şey yapın; boşanmanın getireceği acı ve devam etmenin getireceği acı.. hangisi daha baskınsa zıddını yapın. Yani analiz edin her şeyi baştan sona. Hayırlısı olsun.
02 Yorumla
+1 yılEşe karşı ilginin sevginin ve erkeklik görevininin bittiği yerde evliliği sürdürmek zaten mantıksız. Boşanma kararını doğru buluyorum. Bence uzatmadan kendi yoluna bak. Yaşın daha çok genç, senin değerini bilen biriyle nasılsa karşılaşırsın. Sadece seçicilik artacağı İçin bundan sonra ibre aşktan çok mantığa kayar biraz.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSorun kocan da değil de sende olduğunu hiç düşündün mü? Azdırıcılar vs. diyosun bir yandan kahve bile ısmarlamıyor... Yani mazeret arıyorsun boşanmak için özellikle...
Senin derdin cinsellik vs. değil. Evliliğin ve daha çok ebebeyinliğin yükünü taşıyamadığından kaçmaya çabalıyorsun. Çocukları boşanınca eve bırakır gezerim istediğim gibi cafeden cafeye çiçekten çiçeğe giderim demek istiyorsun içinden ama Sonun da iğneli fıçı var bu hayalinin. haberin de olsun.
12 Yorumla
Soran+1 yılBen sizin anlama özürlü olduğunuzu düşündüm tam şu an yorumu bir daha okuyunca anladım ki haksız da değilim
Cevap sahibi+1 yılOkuma sıkıntınız olmasın o 😁😄
- Cinsel Yaşam konusunda 874 cevap paylaştı.
+1 yılkadınlık gurumu ayaklar altına aldım ne demek. kadının kocasına o.. uspu gibi davranması kadınluk gurunu indirmesi değildir fantazidir.. belki hard seviyordur. o an küfür edesi geliyordur. sen anne olduktan sonra anneler kutsaldır diyerek seni anne olarak göruyor da olabilir. sen ona kadın olduğunu ve yatakta gerekirse onun fa. işesi olduğunu hatırlar bence
00 Yorumla Arkadaşım kusura bakma sana ithafen yazmıyorum bunu ne kadınlar var bakımsız saçı sakalı bıyığı birbirine karışmış popiş göbek salmış eşim bana bakmıyor diyor umarım onlardan biri degilsindir biraz bakımlı ol ki eşin eve geldiğinde ruhu açılsın haliyle ister seni
10 Yorumla
+1 yılEvliliğin %70 i zaten cinsellik, seninde cinsellik istemen normal, ama eşin de bir hastalık oluşmuş olabilir mi? Pskolojik veya fiziksel? Konunun içeriği nedir tam detaylı çözemedim ama eğer böyle fiziksel bir durum varsa doktora götürmelisin eşini. Eğer ki ona da yok hayır vesaire diyorsa gerisi sana kalmış ister boşanırsın ister evliliğine devam edersin
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılLna ben kızların istediği gibi boylu poslu, büyük penisli ve yakışıklı olmadığımdan dolayı hiçbir zaman seks yapamadan gebereceğim; herifin şansını değerlendirmeyişine bak! Kendisi 35 yaşında, eşi de 25'lik yani ben böyle adaletsizliğin içine edeyim!
00 Yorumla
+1 yılEşinizle birlikte doktora gitmeyi denediniz mi? Eşinize doktora gitmesini teklif ettiniz de kabul etmedi mi? Israrınıza rağmen kabul etmediyse eşinizi yakın takibe alın. Aldatıyorsa boşanın.
01 Yorumla
Soran+1 yılO kadar çok ısrar ettim ki her seferinde reddetti artık benim aldığım randevuları mesajları önemsemiyordu bile
enteresan durum, bir erkegin seks konusunda tamamen ruhsuz olmasi imkansiz gibi, hele ki 30lu yaslarda, iki cocuk yapmissiniz, muhtemelen oda disardan birisini bulmus olabilir, bosanmadan korkmuyor anlasilan, enaz zararla cikma hesabinda olabilir,
00 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 2,6b cevap paylaştı. Anlattıklarında sonuna kadar haklısın. Ne yazık ki bazı kişiler öyle oluyor ve değişmiyor , aksi bir durum olsa tu kaka ilan ederler insanı. Bazı şeyler yaşanmayınca dışarıdan bakanlara garip geliyor.
00 YorumlaBi sire sonra her gün aynı yemek yenmiyor. Baika şeyler arıyor insan. Senin eşinde olan şey bi çok erkekte var. Sen de haklısın tabi, ama evlilik denen şey böyledir. Ayrılamafığın bi sevgililik. Baaşka bişiy değil.
00 YorumlaSiz çok haklısınız kadınsınız sonuçta ve belli ihtiyaçlarınız olması gayet doğal eşinizin size daha Fas’la değer vermesi sizi önemsemesi lazım sizi mutlu hissettirmesi yanınızda olması lazım olmazsa eğer sizde bu mutluluğu dışarıda ararsınız
00 Yorumla
+1 yılO kadar kişiyle konuştum evli vs vs. Sonuç olarak yatakta sorunlari olanlarin boşanmaları veya başkalarıyla birlikte olmalari kesinlikle kaçınılmaz bizzat defalarca şahit oldum çünkü detay verebilirim.
00 Yorumla
+1 yılsekste tatmin olmayan sinirli ve agresif olur anlayissiz olur tahammul seviyesi düşer bu da bütün evliligi etkiler.
Kendini düzeltmek için caba harcamiyorsa sen elinden geleni yapmışsın. O kaybeder. Bence bu yükten kurtulmaya bak00 Yorumlaİlgisiz kalmak ve eşinden bu ilgiyi görmemek gerçekten yıpratıyordur seni kendi ayakların üzerinde durabilecek sen eğer bu şekilde anlaşmalı olarak ayrılık daha mantıklı ileriki hayatında en azından bı beklentin olmayacaktır
00 Yorumla
+1 yılNe değişik yaşamlar var.. Çocuklar olmasa tamam da, çocuklarına iyi babalık yapıyorsa boşanma sırf cinsellik için. Sabret, oruç tut :)) sen bilirsin
13 Yorumla- +1 yıl
+1 yılMerhabalar,
Evlilikle arasında yıllar geçtikçe eşler arasında uyumsuzluk oluşmaya başlar bunun önüne geçmek için eşinizle ortak bir noktada buluşup konuşmanız gerekli.00 Yorumla
+1 yılYaşın genç, düzelmiyorsa ayrılabilirsin ciddi anlamda. Eşini sevsende ihtiyaçların var ve bunu gidermiyor. Sana empati yapmalı ama yok. Gerçekten cok zor bir durum. Seni çok iyi anlıyorum
00 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 1,2b cevap paylaştı. Haklısın tabiki. Peki o yapmadan nasıl duruyor 🤔 Ben evliyken 8. yılımızda haftada 6 kez yapmadan rahatlayamıyodum. İlk evlendiğimizde hele günde 3 kezden aşağı bırakmazdım.
00 YorumlaKim ne der bilmiyorum ama sen gerekli mücadeleni vermiş. Defalarca konuşmuşsın. Mutlu olmak seninde hakkın. Havadan sıkanlara kulak asma. Doğru bildiğini yap
00 YorumlaBoşan o zaman ya da başka manita bul sadece seks için boşanıyorsan çocuklara yazık.
00 Yorumlasen daha gençsin o adam seni buldu da öpsün basına koysun seks çok önemli bir şey tabiki boşanmalısın senin isteklerini karsılamalı sevdiği falan da yok zaten belli boşuna daha kendini yıpratma
00 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 392 cevap paylaştı.
+1 yılEee biz boşuna demiyoruz yaş farkının önemli olduğunu ama olgun erkek sevdasına evlenenler bunları yaşıyor.
Evlenmek kadar boşanmak da en doğal hakkınız. İşiniz yoksa uğraşıp durun şimdi.
00 Yorumla
+1 yılAnlamıyorum böyle adamları neden böyke yaparlar nasıl dayanıyor eşi yanında yaklaşmadan seks yapmadan nasıl duruyor
Başkası olabilir mi hayatında yoksa durması çok zor00 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 16,1b cevap paylaştı. sonrada neden aldattın dicek... bu sekilde bir evlilik olmaz ki yaş olarak da en istekli caglarındasın vucudundan dolayımı istemiyor seni yoksa seks de kötümüsünüz?
00 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 780 cevap paylaştı. Eşinin ciddi bir cinsel işlev bozukluğu yok ise, ya da tercihleri değişmemiş ise... bir erkek asla kadınsız ve sekssiz yapamaz. Hele 2 yıl hiç duramaz. Buradan da hayatında başka bir partner olduğunu düşünebiliriz. Konuyu iyi anla.
00 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 696 cevap paylaştı. O kadar haklısın ki senin en arzulu istekli yıllarında hem ruhunu hem bedenini hem de kalbini tatmin etmeyen erkek ile yollarını geçirmek istemezsin
00 YorumlaKendine güven sorunumu var eskiden nasıldı hiç beğenmediğin sorunları yüzüne karşı söyledin mi belli ettin mi?
00 Yorumla
+1 yılEvet doğru tabii ki. Cinsellik her yetişkinin hakkıdır. Dinen de boşanmak istemeye hakkın var. Kocan cinsel isteklerini karşılamak zorunda.
00 Yorumla
+1 yılOturup konuşmalı sorunları böyle devam ederse zaten fazla şansını zorlamamak gerek gerçektende seven deger veren seni her anlamda mutlu edebilecek birini bulursun yaşınız daha genç her şey için
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yıl17 yaşında mı evlendin birde gündelik hayatıniz da nasılsiniz sadece yatak ilişkinizmi kötü valla eğer arada çocuk yoksa ve hayatınız çıkılmaz bir hal alıyorsa ayrılın gitsin çile çekmeye değmiyor bekledikçe daha kötü oluyor
01 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılPardon çocuklarını okumadim
+1 yılSonuna kadar haklısın 2 yil ne demek ya çok üzüldüm umarım düzelir ama eşyasını alıp gittiğine göre boşanır ama seni kaybettiği gün değere binersin
00 Yorumla
+1 yılKadınlar kocaları azmasin yatakta uyuyim rahat rahat dua ederler bu karilarda begenmez ne manyak insanlar var insan anlamak zor valla
00 Yorumla
+1 yılBoşanmak da evlilik kadar normal bir şeydir.
Yani mutsuz olduğun yerde kalmak istememem de normal
Bence bir problem yok00 Yorumla
+1 yılBence henüz gençken boşanmanız sizin için daha iyi olur. Hayat sizin hayatınız ve sizi çok daha fazla mutlu edecek birini bulabilirsiniz.
00 YorumlaKocan huy değiştirmiş başka bir sebeb yoksa altında bir gün parmaklamayı dene bakalım ne tepki verecek
00 Yorumla
+1 yılGayet doğal hakkın cinsel ilişki hem dinen hem kanunen taraflara düşen görevdir yerine getirmeyen taraf suçludur karşı taraf ayrılmak isteyebilir
00 YorumlaSonuna kadar haklısın, seninde arzuların hayattan isteklerin var mutlu olmak seninde hakkın. Umarım hayat sana istediklerini verir :)
00 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 306 cevap paylaştı.
+1 yılBazı kadınlar sevgisizlikten ölür sana da bu olmuş yargılamak bana düşmez hakkında hayırlısı
30 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılNe bileyim şaşırıyorum böyle görünce. benim eşimde sürekli seks istiyor ve yapıyoruz böyle düşünen bir erkeğe tahammül edemem doğrusu. seks çok sık olmalı evlilikte
11 YorumlaKötü bir durum önünde 2 ihtimal var ya aklında biri var ya da senden soğumuştur ve şuda var bi erkeğin azgınlığı hiçbir zaman azalmaz stres sıkıntıda olsa baya bi gözlemlemen lazım
00 Yorumlabosanma bence adam senı aldatmamış dövmemiş şiddet yok cinsellik zamanla aşılır cınsellık terapıstlerı var onlara gidin bence yanı konusarak çözün ayrılcak durum yok
10 Yorumla
+1 yılIsteklerin gayet normal genc insanlarsınız sonucta, konuşarak çözülmüyorsa boşan
10 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 5b cevap paylaştı.
+1 yılson durumlarınız nedir, ben de evliyim. çok haklısın ama haklı olman bişey değiştirdi mi
00 Yorumla
+1 yıl2 yıl boyunca hiç olmaması düşündürücü bir durum
00 Yorumla
+1 yılmastürbasyon yap geç yahu kendinden çok çocuklarıni düşünmen lazim. Babasiz büyümemeliler
00 Yorumla
+1 yılBöyle koca olmaz olsun. Ama tabiki aldatma onun yerine düzeltmek istemiyorsa kendini boşan.
00 YorumlaAnnemle babamin son 20 yildir seks hayati yok. Benimkiler ayakli cenaze o zaman.
02 Yorumla- +1 yıl
Nerden biliyosun olmadığını :)
+1 yılYanlış anlamada 2 yıldır orgazm olmadan gecermi lütfen bir düşün
00 Yorumlakeşke eşimde senin gibi istekli olsa senin durumun tersi bende var istemek hakkın tabiki
00 Yorumla- Devamını Gör (125)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer