Eşimle 8 yıllık evliyiz, son 2 yıldır seks hayatımız yok sayılır. Boşanmak istemem doğru mu?

Eşimle 8 yıllık evliyiz son 2 yıldır seks hayatımız yok sayılır biri 4 biri 6 yaşında iki çocuğum var bana hiç özen göstermiyor beni hiç sevmiyor temizliğe gidiyorum harçlığımı kazanıyorum bana kıyafet alırken bile yüzünü asıyor ben dışarda bir kahve içmek istesem kabul etmiyor çocuklara her gün para harcıyor evet borcumuz var biliyorum ama bir dal gül bile almak zor mu boşanmak istediğimi söyledim eşyalarını toplayıp evden gitmesini sizce doğru mu yapıyorum çok konuştum çok eczaneden azdırıcı ilaç bile aldım kaç gere gururumu serdim yerler altına artık dayanamıyorum

Güncellemeler
+1 yıl
Boşanmak elbette kolay değil ama ağza alınmayacak seyler söyledim Seksi eşimden istiyorum başkasından mı isteyeyim disardaki adamlari begenmez eleştirirsin ama kimse senin gibi değil vs vs gibi daha neler de söyledim ama eşim gram değişmiyor kendimi çok yıpratıyorum bil hassa kendim yıpranıyorum çocuklarıma faydalı olamıyorum 25-35 yaşlarındayız isteklerim yanlış mı ben bencil mi düşünüyorum empati kurun lütfen
Eşimle 8 yıllık evliyiz, son 2 yıldır seks hayatımız yok sayılır. Boşanmak istemem doğru mu?
Cevapla