Eşimin isteksizliği yüzünden artık boşanmak istiyorum, evde iki kız arkadaş gibiyiz. Haksız mıyım?

Ya evde iki kız arkadaş gibiyiz. Artık yoruldum. Yatakları bile ayırdık. Herhangi bir sebepten kavga edip yatağı ayırıyor. Ona yaklaşmayayım diye. Bunları söyleyince şiddet uyguluyor bana.

Bir buçuk sene oldu evleneli. Her zaman bu sorun vardı. Şimdi daha kötü oldu. Söyleyince de senden tahrik olmuyorum diyo bana. Millet deliye bakıyor bu benden tahrik olmuyormuş üç ay içinde dört kez felan anca oldu.

Hastalık dediğimde kabul etmiyor. Yoruldum. Evde huzur kalmadı. Bir insan hiç mi ihtiyaç duymaz anlamıyorum

Eşimin isteksizliği yüzünden artık boşanmak istiyorum, evde iki kız arkadaş gibiyiz. Haksız mıyım?
Cevapla