Nişanlımla yakınlaştık. Duygularımı anlayabilmek için yaptım bunu ama hoşuma gitmedi. Ne yapacağım?

Bir süredir soğuk hissediyordum. Bu yakınlaşma da durumu onayladı. Yani bana dokunması benim için çok da önemli ya da coşkulu olmadı. Ben ne yapacağım böyle

Nişanlımla yakınlaştık. Duygularımı anlayabilmek için yaptım bunu ama hoşuma gitmedi. Ne yapacağım?
Cevapla