Sevgilimle yakınlaştığımız için vicdan azabı çekiyorum, ne yapmalıyım?

Nişanlımla tartısmıştık, ben öğrenci evindeydim yanına geliyorum dedi olmaz kapıyı açmam bu evde sadece sen ve ben duramayız dedim (ateşle barut misali) bana gelirsem kapını kırarım dedi. Ben ise bana söylemiş oldugu bi sözden dolayı ona cok kırılmıştım çok öfkeliydim bi ben gelmeyeceksin diyorum bi o gelicem öyle bi gelirim diyor falan
Her neyse evime geldi kapıyu çaldı bekle ben geliyorum dedim içeri girme dedim bana tuvaltetim geldi diyip ayakkabısını cıkarıp girdi tuvalte. Çıkınca hadi gel dışarda zaman geçirelim dedim, koltuga uzandı dizime yatmak istedi buray kadar her şey masum
Bundan sonra öpüsmeye basladık ve aramızdaki tek engel kıyafetti soyunmadan neredeyse sürtünme vb seyler oldu vicdan azabı çekiyorum , benim daha önce hiç sevgilim olmadı prensibim vardı onu ciğnedim he yapacagım ben
Güncellemeler
+1 yıl
Ne yapacagım ben çok pişmanım beni basit biri gibi görcek beni kullanmaya çalışacak, aa bu kız kıvama geldi diyecek ben cok mutsuzum kirlenmiş gibi hissediyorum
Sevgilimle yakınlaştığımız için vicdan azabı çekiyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla