Size de bazı insanların sevişiyor olması tuhaf gelmiyor mu?

Eminim bir tek ben de olmuyordur. Böyle yıllardır birini tanırsınız veya bir çifti sonra bir anda dersiniz ki bunlar sevişiyor. Ben de biliyorum bu çok normal bir şey ama çok basit bir örnek anne-babanızı düşünün. Bir iki senede bir bu tarz bir düşünce aklıma geliyor ve bu bana çok garip geliyor. Özellikle muhafazakarlar mesela. Bence böyle düşünceye kapıldığımız kişiler çok sıkıcı sevişiyordur

Size de bazı insanların sevişiyor olması tuhaf gelmiyor mu?
Cevapla