3 yıllık evliliğimde artık kocamı eskisi gibi arzulamıyorum, bu durum normal mi 🤔?

Zaten nöbetleşe çalışıyoruz doğru düzgün görüşemiyoruz.
özellikle evlilerin yorumlarını merak ediyorum

3 yıllık evliliğimde artık kocamı eskisi gibi arzulamıyorum, bu durum normal mi 🤔?
Cevapla