Ciddi anlamda kusurlu bir harelrttir bu , bir eş kendi eşine böyle birşeyi asla söylememeli. Yani söylerken amaç ne evliliğini bitirmekse amaç evet işe yarar ama hiçbir şekilde olumlu bir gelişme çıkmaz bu cümlelerden.
1
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(45 üstü)
7 ay
Ben sessiz kaldım. Ama baya sessiz. Bağırıp çağırmaktan daha etkili. Zaten bir tartışma esnasında oldu. Bende o anda sessiz kaldım. Ve iki gün hiç konuşmadım. Kesinlikle daha etkili.