Görücü usulü evlendim ve bir türlü ilişkiye giremiyorum ne yapmalıyım?

Ben görücü usulü evlendim çok uzatmadık tanıştık konuştuk hızlı gelişti düğün oldu. İlk gece ben çok korktum sonuçta bu konular hiç konuşulmadı gerildim utandım sıkıldım sanırım eşim anlamış bide zaten görücü olunca anlayışlı davrandı hazır değilsen sorun yok titriyorsun falan dedi. Öyle ertelendi atlattım ama gerçekten bu ilk geceye özel değilmiş ben genel olarakta yapamıyorum. Yani utanıyorum çekiniyorum o kıvama gelemiyorum kendimi serbest bırakamıyorum bi yabancıyla bunu yaşıyormuşum gibi geliyor. O nasıl derler işte öpmeyi koklamayı yapacak kadar samimiyet kurmuşuz gibi gelmiyor. Ya tarif edemiyorum da akıp gitmiyor gidişat olmuyor yani. Napıcam bilmiyorum. Hiç içimden gelmiyor ya aslında eşim çirkin biride değil ama anlamıyorum ben. Bide bakire olarak evlendim ben. Bu da var. Napayım bu işin sonu ayrılık olur yani böyle giderse.
Görücü usulü evlendim ve bir türlü ilişkiye giremiyorum ne yapmalıyım?
Cevapla