Eşimle anlaşamıyoruz ama sevgiliyken çok mutlu seks yapardık. Neden böyle olduk?

Arkadaslar evlendigimizden beri ikimizde cenaze gibiyiz niye böyle olduk anlamıyorum hirsimizi birbirimizden çıkarıyoruz örnek o iş yerinde bir kadına sinirleniyor geliyor beni hirpaliyor ya da fener yeniliyor ben onu hirpaliyorum sonra özür diliyorum ya da o bir şey olmamış givi konuşuyor ama yüz yüze bakarken vahşi bir diğer yüzü aklıma geliyor parmağımı şisirmisti bir kere bende tekme atmıştım yataka da sevgili gibi olmasa da seks yapıyoruz ama bu görev gibi yani ben üstüne çıkıyorum o da altımdayken bir iki okşuyor öpüyor bitiyor dus al ise gidiyoruz sonra tavsiyeleriniz var mı cocuk görünce çok yumusuyor bir çocuk bizi bir araya getirir mi?
Eşimle anlaşamıyoruz ama sevgiliyken çok mutlu seks yapardık. Neden böyle olduk?
Cevapla