Eşim çok fazla ilişkiye girmek istemiyor, neden?

3 yıllık evliyiz. İlk aylarda güzeldi her şey. Sonrasında her ilişkimizden sonra söylenmeye başladı: “Çok yordun beni, şimdi kim kalkıp duş alacak, işlerimiz yarım kaldı senin yüzünden…” gibi. Daha sonrasında ilişkiye girmekten kaçınmaya başladı işlerimiz var olmaz, sık sık mı yapmak lazım biraz ara verelim bahaneleriyle. Sık sık dediği de 2 haftada 1 yani. Seks yaptığımızda da fazlasıyla sınırlı. Öpüşme, 1-2 farklı pozisyonda ilişki -benim zorumla- o kadar. Ne yapmam lazım?

Eşim çok fazla ilişkiye girmek istemiyor, neden?
Cevapla