Tetikleyici herhangi bir şey olmadan istek gelmiyor normal mi?

Mesajla bile ıslanıyor fakat hiçbir tetikleyici bir şey olmazsa öyle yaşiyorum bunu yorunlasaniz ben istekli miyim isteksiz mi anlayamiyorum? Mesela şu an istek yok ama istek getirmeye çalisiyorum rahatlar kafam diye

Tetikleyici herhangi bir şey olmadan istek gelmiyor normal mi?
Cevapla