İlk buluşmada öpüşülür mü?

Yakında aynı sınıfta olduğum çocukla buluşacağız ve benden hoşlandığını biliyorum. Almanya’da yaşıyorum bu arada. Sizce beni öpebilir mi? Yani öyle bir ihtimal olabilir mi sizce? Ne yapmalıyım böyle bir durumda? Daha önce hiç sevgilim olmadı, hayatımda kimseyle o şekilde öpüşmedim ve ilk defa bir erkekle yalnız buluşacağım. Tavsiye verir misiniz

İlk buluşmada öpüşülür mü?
Cevapla