Hayat kisa
Hayatin tadini cikarin…
İlk buluşmada öpüşülür mü?
Bu sorunun yanıtı herkes için farklıdır. Bazı insanlar için, ilk buluşmada öpüşmek çok erken olabilir, bazıları için ise doğal ve uygun olabilir. Önemli olan, iki tarafın da rahat ve istekli olmasıdır. Senin de dediğin gibi, bence de ilk buluşmada öpüşülür! Ancak, her ilişki ve her durum farklıdır, bu nedenle bu kararın sadece iki kişinin arasında kalması ve rahat olduklarını hissettikleri zaman verilmesi önemlidir.
Öpüşülür
Cevap
30Cevap
Hayır ben öpüşmem
sadece iki sevgilim oldu ikisiyle de ilk buluşmada öpüştüm ama tavsiye etmem
@fibula77 hızlı ilerleyince hızlı bitiyor ağırdan almak gerek
Daha fazlasını bekliyor insan çünkü
sevgili olarak buluştuysanız, genelde öpüşülmez ama daha öncesindeki yakınlık samimiyet gelişmelere bağlı olarak olabilir
Cekimle ilgili bana göre bu, ilk ya da daha sonraki buluşmalar, cekim varsa bulusma sayısının önemi yok
amacin neuse ona gore degisir eger ikinci haftadan yatagina girmek istiyosan gayet ideal
zaten degerini degisirir diye birsey demedim amacin ne ona gore dedim
Ben öpüşmeyle yetinmem cevap gayet açık hayat kısa yaşamak lazım
Daha ilerisi de olabilir
Hayir keca kurdan
Hiç sevgilim olmadı ki. :(
Olabilir tabiki
Karşımdaki kişiye ve aramızdaki muhabbete bağlı
Hoşlandıysan öpüş
Hmm nerde yaşıyorsun
Olabilir
Almanya acı vatan
Türkiye cennet cennet
Hehehe 🤣
umarım bir gün olur
İlk buluşmada seviştim zaten amacımoz oydu 😂😂
Olabilir, neden olmasın?
Kişiden kişiye değişir
Yeterli altyapı varsa ilk vuluşmada her şey olur
Ben beceriyorum ilk bulusmada
Hayır
Hayır
Öpülüşür sence ilerisi gelir mi
Şimdiye kadar en fazla ne kadar ileri gittin
Hayır
Hayır
Öpüşülür
Evet
enerjı alınırsa bırak opusu vurusulur..
Sevişilir bile
Kullanıcı adın ilginç. Neden Kenya'nın başkenti?
Hayır
öpüşürsünde o ilişki sadece f*ck olur
ilk bulusmada öpüşen kızlar yüzde 99 hiçbir erkek ciddi düşünmez. ilk buklusmada öpmek isteyen erkeğin zaten amacı başkadır. sen ilk bulusmada seviş öpüş bweklersin ciddiyieti
katılmıyorsan dene gör işte cokta fifi erkekler ilk bulusmada veren kız herkese verir deyip kullanır atar
Üff ya bu düsüncede tek türklere has birsey
Medeniyetsiz oldugunuzu her daim gösteriyorsunuz
Ne var yani ilk bulusmada öpüsmedin ikinci üçüncüde öpüstün değişen ne ooo ilkinde öpüsmedimi?
Eğer hosuma giderse öperim çok gittiyse veririm
Bağ benim belletirim g**t benim elletirim
Kime ne
Erkek yapinca iyi kadin yapinca kötü öylemi
bunun erkeği kızı yok git yabancı erkeklerle ol cokta fifi tabi onlarda evlilik varsa :D
He canım he ilk bulusmada öpüşmeyi normal karşılıyınca kültürlü olunuyor. kızlar bile sana katılmıyor
yaw he he sanki hiç yabancı insan tanımadık yabancı kızlarda sizin gibi dötü kalkık egoist şeyi var diye havalara giren kızlar değil. sizden kültürlü sizn gibi ilk buluşmada maaşımızı ti, pimizi sormuyorlar nelerden hoşlandıgımızı soruyorlar.
yurt dısında anca yaşadıgın yeri bilirsin. oranın kızlarınıda bilirsin.
Olabilir ben olsam öperim
Olabilir
Amaca bagli
Yatan bile var
Evet tabiki
Ordulu ayk oll
Olurr
Öpüşülür
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar