Flörtümle birlikte olduk ve ben ona demesem de pişman oldum, ne yapacağım?

Daha yeni tanışmıştık. Fazla etkilendim ve olan oldu... Kendimi kötü hissediyorum... Ona pişman oldum demedim. Bana sonradan ne hissettiğimi beni özledin mi işte ne düşündüğümü falan sordu 1 gün sonra.. Bende özeldi ve sıradan değildi dedim geveledim utançtan... Bu algıyı nasıl kırabilirim sizce? Lütfen kötü yorum yapmayın evet biliyorum kötü bir durum bu kadar kısa sürede olmaması gerekiyordu ama o an zayıf oldum ve oldu bir kaç kez ve içim içimi yiyor...

Güncellemeler
11 ay
Böyle hissettiğim insan tarafından terkedildim…. Biraz sıkmışım onu galiba soğuduğunu söyledi. Her konuda ofsaytsn dedi bencilsin derin düşünemiyorsun cinselliği koz olarak kullanıyorsun. Sorumluluk alırdım aldımda zamanında ama sen hak etmiyorsun hiçbir şeyi seni iyi tanıdım bu düşüncem de net dedi senin gibi bende hayal kırıklığona uğradım karşılıklı falan dedi heryerden sildi beni.
Flörtümle birlikte olduk ve ben ona demesem de pişman oldum, ne yapacağım?
Cevapla