Gizli Üye(18-24)1 yılHata olarak bakma her yanlışını deneyim ve hatandan ders çıkararak hayatının geri kalanını daha iyi hale getirmek için kullan insanız hata yapıyoruz hepimiz
016 Yorumla
Soran1 yılYa şöyle hatta o gün sabah ona dedim ki şimdi sen aramazsın gibilerinden bir şey çıktı ağzımdan... Öyle olur ya hani ilk defada başıma böyle bir şey geldi tamam daha önce yaşadım ama bu kadar az tanıdığım biriyle oldu imajım yerlerde.. Kaç gündür kafamda kendimi hiçbir şeye veremiyorum... Ertesi gün çok ilgiliydi işte napıyorsun eve gidince yaz vs vs... sonra bugün günaydın güzzelimler falan yazdı konuştuk biraz video falan attı komik güldük ama geç yazdı hep gerçi önceden de öyleydi. Bende geç yazıyorum bazen işim oluyor geç görüyorum bazende o geç yazıncaa hazırda beklediğimi sanmasın diye geç yazıyorum neyse. bugün bir anda 4 5 saat yazmadı sonra yazdı falan bir işi varmış açıkladı bende anladım iyi bakalım bende merak etmiştim dedim sen napıyorsun dedi az konuştuk ama tabi yine geç yazdı.. Öyle işte ben aynı davrandım... Geçen gece de nasıldı ne hissettin özledin mi beni falan dedi. Utandım mesaj yazamadım birden sorunca ne diyeceğimi bilemedim dedim sonra özeldi benim için sıradan değildi dedim o da benim içinde öyleydi dedi...
Cevap sahibi1 yılYani anlattığına göre seviyor ztn seni biliyorsa hani amacının ilk gelene vermek olmadığını sevdiğin ve birşeyler hissettiğin için yaşadığını bilir benimde başıma geldi ilk sevgili olduk buluştuk sıcak diye eve bitaz yakınlaştık ama ikimizde yanlış bir fikre kapılmadik
Soran1 yılŞöyle sanki basit biri gibi göründüğümü düşünüyorum... Sanki beni elde etti çekildi gibi düşünüyorum.. Mesajlaşıyoruz evet bak mesela en son ne konuştuk yazayım... Deminki yorumdan devam ediyorum.. Bana sen napıyorsun dedi bende arkadaşlarım geldi onlara yemek yaptım yoğun geçti dedim güldüm hiç trip atmadım geç yazdı falan diye.. Oda dedi ki ooo Misafir ağırlamışsın bana ne zaman yapacaksın dedi güldü. Bende sıralamayı karıştırmayalım sen yapacaktın dedim (yemek) neyse bana öyle mii yaparız ben sıramı savdım gibi bir şey dedi gülerek bende öyle tabi cacğa kadar konuştuk dedim o da dedi ki detaylara takılma bu kadar dedi güldü bende şaka yapmıştım ne detayı dedim güldüm. Sonra işte cack yanii dedi. yaparız başka bir şey ile çöezeriz dedi güldü bende aynen çözeriz bakalım dedim. Şimdide yazmış ki Yapalım yavrum senin için tüm hünerlerimi sergilerim demiş gülmüş bu ne anlama geliyor?
Cevap sahibi1 yılYatalım ben seni duyururum diyor uğraşma pek bu çocukla derdi seks bunun konuşacaksan hesabı da açabilirim
Soran1 yılCiddi misin o anlamda mı diyor? Bende bütün hayatımı anlattım resmen yani ailemi vs vs. Bir an olsun empati yapmadı mı yani
Cevap sahibi1 yılBilemem bu benim tahminim belki de ben yanlış düşünüyorum yani
Soran1 yılşey dedim mesajına o kadar iyisin yani yemek yapmakta falan dedim sonra elini yenşden kesme dikkat et falan dedim elin yine kanadığını falan söyledi muhabbet böyle oldu şimdi...
Cevap sahibi1 yılValla reis bilmiyorum yokla bir cinsel yönden
Cevap sahibi1 yılSende çocuğu baya uçurmussun anlaşılan
Soran1 yılnasıl yani bu dedikleri mi anlama mı geliyor
Cevap sahibi1 yılYani çocuk seks istiyor ben diyom sana
Soran1 yılBu algıyı değiştirebilir miyim ciddi cevap ver lütfen
Cevap sahibi1 yılYani zamanla evet ama zor
Soran1 yılnasıl yapabilirim peki ben böyle anılmak istemiyorum çünkü gerçekten bir şeyler hissettim...
Cevap sahibi1 yılİlişkiye girme
Soran11 ayPeki geçen olan bir olay var. Merak ettim sebebini hani sahiplenme mi yoksa öylesine olan bir şey mi diye... Geçen işte beni durağa bıraktı bekliyoruz falan neyse bende etek vardı mini. Buunla konuşurken bir anda önüme geçti sonra şey dedi bunlarda sapık oluyor vs dedi bir amca benim bacaklarıma bakıyormuştu onu dedi fazla uzatmadı ama. Sonra o adam başka yere geçti benim arkama doğru bende diğer tarafa geçti falan dedim bu kadar. Sence kıskandığı için mi yaptı?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Gizli Üye(25-29)1 yılİlk olduğu için normal. Peki yanlış anlama ama çokk ilerlemedim umarım tam tanımadan falan olmaz karsi tarafin niyeti ne bilemezsin ilk tanistigin icin
26 Yorumla
Soran1 yılilk görüşmemiz değildi 4. buluşmaydı... Bilmiyorum çok beğendim herhalde dış görünüş olarak ve oldu olan işte.
Cevap sahibi1 yılAnladım çok doğal insanlık hali herkes yaşar bu durumu fazla ilerlemeni tavsiye etmem sadece. İlişkiniz biraz daha ilerledikten sonra emin olurssn için rahatlar eminim
Soran1 yılKötü düşünmüştür bu algıyı nasıl değiştirebilirin sence
Cevap sahibi1 yılOna söylemeden hissettir eylemlerinle biraz mesafe koyarsın
Soran1 yılO olaydan sonra görüşmedik yüz yüze işte konuşuyoruz arada falan napıyorsun günaydın işte reels atıyor ekonomi siyaset ile ilgili komik o kadar işte bugün kahve yapıyorum gel sanadayapayım dedi bende afdiyet olsun teşekküler olur yaparsın bir gün falan dedim
Cevap sahibi1 yılHa anladım mesafelimisiniz peki biraz
Merhaba, pişman olman birşeyi değiştirmez, yaşanmış çünkü, ama tekrar aynı pişmanlıkları yaşamak istemiyorsan, ona gerçekleri soylemelisin
018 Yorumla
Soran1 yılYa şöyle hatta o gün sabah ona dedim ki şimdi sen aramazsın gibilerinden bir şey çıktı ağzımdan... Öyle olur ya hani ilk defada başıma böyle bir şey geldi tamam daha önce yaşadım ama bu kadar az tanıdığım biriyle oldu imajım yerlerde.. Kaç gündür kafamda kendimi hiçbir şeye veremiyorum... Ertesi gün çok ilgiliydi işte napıyorsun eve gidince yaz vs vs... sonra bugün günaydın güzzelimler falan yazdı konuştuk biraz video falan attı komik güldük ama geç yazdı hep gerçi önceden de öyleydi. Bende geç yazıyorum bazen işim oluyor geç görüyorum bazende o geç yazıncaa hazırda beklediğimi sanmasın diye geç yazıyorum neyse. bugün bir anda 4 5 saat yazmadı sonra yazdı falan bir işi varmış açıkladı bende anladım iyi bakalım bende merak etmiştim dedim sen napıyorsun dedi az konuştuk ama tabi yine geç yazdı.. Öyle işte ben aynı davrandım... Geçen gece de nasıldı ne hissettin özledin mi beni falan dedi. Utandım mesaj yazamadım birden sorunca ne diyeceğimi bilemedim dedim sonra özeldi benim için sıradan değildi dedim o da benim içinde öyleydi dedi...
Soran1 yılŞöyle sanki basit biri gibi göründüğümü düşünüyorum... Sanki beni elde etti çekildi gibi düşünüyorum.. Mesajlaşıyoruz evet bak mesela en son ne konuştuk yazayım... Deminki yorumdan devam ediyorum.. Bana sen napıyorsun dedi bende arkadaşlarım geldi onlara yemek yaptım yoğun geçti dedim güldüm hiç trip atmadım geç yazdı falan diye.. Oda dedi ki ooo Misafir ağırlamışsın bana ne zaman yapacaksın dedi güldü. Bende sıralamayı karıştırmayalım sen yapacaktın dedim (yemek) neyse bana öyle mii yaparız ben sıramı savdım gibi bir şey dedi gülerek bende öyle tabi cacğa kadar konuştuk dedim o da dedi ki detaylara takılma bu kadar dedi güldü bende şaka yapmıştım ne detayı dedim güldüm. Sonra işte cack yanii dedi. yaparız başka bir şey ile çöezeriz dedi güldü bende aynen çözeriz bakalım dedim. Şimdide yazmış ki Yapalım yavrum senin için tüm hünerlerimi sergilerim demiş gülmüş bu ne anlama geliyor?
Soran1 yılşey dedim mesajına o kadar iyisin yani yemek yapmakta falan dedim sonra elini yenşden kesme dikkat et falan dedim elin yine kanadığını falan söyledi muhabbet böyle oldu şimdi...
Soran1 yılyani ne diyor sen napıyorsun falanda dedi bende olağan işte sınav yeri açıklanmış falan dedim işte bir şeyler...
Soran1 yılben yemek konusunda o kadar iyimisin gibilerinden lafı döndürdüm ama
Soran1 yılbu bile bir şeyler düşündürür mü ona?
Soran1 yılNe bileyim bumkız sadece cinsellik düşünmüyor duygusal olarakta olmuş olabilir gibilerinden
Soran11 ayPeki geçen olan bir olay var. Merak ettim sebebini hani sahiplenme mi yoksa öylesine olan bir şey mi diye... Geçen işte beni durağa bıraktı bekliyoruz falan neyse bende etek vardı mini. Buunla konuşurken bir anda önüme geçti sonra şey dedi bunlarda sapık oluyor vs dedi bir amca benim bacaklarıma bakıyormuştu onu dedi fazla uzatmadı ama. Sonra o adam başka yere geçti benim arkama doğru bende diğer tarafa geçti falan dedim bu kadar. Sence kıskandığı için mi yaptı?
Soran11 aynasıl yani ciddi misin? yavrum bebeğim de der mi? el ele dolaşır mı siz iyice deccal gibi olmuşsunuz ya
1 yılOrtam oluşmuş birlikte olmuşsunuz işte yapacak bişey yok suçlamayı bırak kendini
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılNe kasiyorusn bakire vs değilmişsin ki zaten yasin kaç ki bu kadar kasmaya hiç gerek yok.
00 Yorumla
1 yılboş ver olan oldu artık geçmişte takılırsa anın tadını çıkaramazsın bir hata olsa bile kabullen devam et
10 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 1,1b cevap paylaştı.
1 yılDhdhdh kotu yorumu hak ediyosun ama
011 Yorumla
Soran1 yılDimi hakediyorum aslında duymaktan korkuyorum bak gerçekten o tip bir insan ddeğilim duygusalım maddiyata bakmam... Hayatımdaki kişiyi beğenmesem bile sevmesem bile aldatmam gözüm kaymaz... Bir insanı kullanmaya çalışmam. Sevdim mi tam severim.. Ama etiket ya işte yapışır ya bunların bir önemi kalmaz...
- 1 yıl
Bana aciklama yapmak zorunda degilsin kendini seviyosan devam et
Soran1 yılŞöyle diyeyim içim kıpır kıpır oldu ona karşı ama bunu belli etmedim... Yas bilmiyorum içim liseliler gibi oldu. Bu kadar çabuk olmazdı ama oldu. Kendimi kötü hissediyorum...
- 1 yıl
Hatalar yapilir unutulur ki yenileri icin yer acilsin boyle boyle en iyi haline dönüşceksin
Soran1 yılYa şöyle hatta o gün sabah ona dedim ki şimdi sen aramazsın gibilerinden bir şey çıktı ağzımdan... Öyle olur ya hani ilk defada başıma böyle bir şey geldi tamam daha önce yaşadım ama bu kadar az tanıdığım biriyle oldu imajım yerlerde.. Kaç gündür kafamda kendimi hiçbir şeye veremiyorum... Ertesi gün çok ilgiliydi işte napıyorsun eve gidince yaz vs vs... sonra bugün günaydın güzzelimler falan yazdı konuştuk biraz video falan attı komik güldük ama geç yazdı hep gerçi önceden de öyleydi. Bende geç yazıyorum bazen işim oluyor geç görüyorum bazende o geç yazıncaa hazırda beklediğimi sanmasın diye geç yazıyorum neyse. bugün bir anda 4 5 saat yazmadı sonra yazdı falan bir işi varmış açıkladı bende anladım iyi bakalım bende merak etmiştim dedim sen napıyorsun dedi az konuştuk ama tabi yine geç yazdı.. Öyle işte ben aynı davrandım... Geçen gece de nasıldı ne hissettin özledin mi beni falan dedi. Utandım mesaj yazamadım birden sorunca ne diyeceğimi bilemedim dedim sonra özeldi benim için sıradan değildi dedim o da benim içinde öyleydi dedi...
Soran1 yılŞöyle sanki basit biri gibi göründüğümü düşünüyorum... Sanki beni elde etti çekildi gibi düşünüyorum.. Mesajlaşıyoruz evet bak mesela en son ne konuştuk yazayım... Deminki yorumdan devam ediyorum.. Bana sen napıyorsun dedi bende arkadaşlarım geldi onlara yemek yaptım yoğun geçti dedim güldüm hiç trip atmadım geç yazdı falan diye.. Oda dedi ki ooo Misafir ağırlamışsın bana ne zaman yapacaksın dedi güldü. Bende sıralamayı karıştırmayalım sen yapacaktın dedim (yemek) neyse bana öyle mii yaparız ben sıramı savdım gibi bir şey dedi gülerek bende öyle tabi cacğa kadar konuştuk dedim o da dedi ki detaylara takılma bu kadar dedi güldü bende şaka yapmıştım ne detayı dedim güldüm. Sonra işte cack yanii dedi. yaparız başka bir şey ile çöezeriz dedi güldü bende aynen çözeriz bakalım dedim. Şimdide yazmış ki Yapalım yavrum senin için tüm hünerlerimi sergilerim demiş gülmüş bu ne anlama geliyor?
- 1 yıl
sen oyuncak olmussun hayirli olsun
Soran1 yılşey dedim mesajına o kadar iyisin yani yemek yapmakta falan dedim sonra elini yenşden kesme dikkat et falan dedim elin yine kanadığını falan söyledi muhabbet böyle oldu şimdi...
- 1 yıl
Iyi hayatinda basarilar kardesim
Soran1 yılSence kafasındaki algıyı değiştirebilir miyim?
- 1 yıl
Bilmiom ben aska inanmadigim icin cevaplarin saglikli olmaz
- Cinsel Yaşam konusunda 2b cevap paylaştı.
1 yılBiraz soğuk yap mesafe koymaya çalış
034 Yorumla
Soran1 yılYa şöyle hatta o gün sabah ona dedim ki şimdi sen aramazsın gibilerinden bir şey çıktı ağzımdan... Öyle olur ya hani ilk defada başıma böyle bir şey geldi tamam daha önce yaşadım ama bu kadar az tanıdığım biriyle oldu imajım yerlerde.. Kaç gündür kafamda kendimi hiçbir şeye veremiyorum... Ertesi gün çok ilgiliydi işte napıyorsun eve gidince yaz vs vs... sonra bugün günaydın güzzelimler falan yazdı konuştuk biraz video falan attı komik güldük ama geç yazdı hep gerçi önceden de öyleydi. Bende geç yazıyorum bazen işim oluyor geç görüyorum bazende o geç yazıncaa hazırda beklediğimi sanmasın diye geç yazıyorum neyse. bugün bir anda 4 5 saat yazmadı sonra yazdı falan bir işi varmış açıkladı bende anladım iyi bakalım bende merak etmiştim dedim sen napıyorsun dedi az konuştuk ama tabi yine geç yazdı.. Öyle işte ben aynı davrandım... Geçen gece de nasıldı ne hissettin özledin mi beni falan dedi. Utandım mesaj yazamadım birden sorunca ne diyeceğimi bilemedim dedim sonra özeldi benim için sıradan değildi dedim o da benim içinde öyleydi dedi...
- 1 yıl
Bunu sorması oldu artım sürekli yaparız gibi sanki
Soran1 yılŞöyle sanki basit biri gibi göründüğümü düşünüyorum... Sanki beni elde etti çekildi gibi düşünüyorum.. Mesajlaşıyoruz evet bak mesela en son ne konuştuk yazayım... Deminki yorumdan devam ediyorum.. Bana sen napıyorsun dedi bende arkadaşlarım geldi onlara yemek yaptım yoğun geçti dedim güldüm hiç trip atmadım geç yazdı falan diye.. Oda dedi ki ooo Misafir ağırlamışsın bana ne zaman yapacaksın dedi güldü. Bende sıralamayı karıştırmayalım sen yapacaktın dedim (yemek) neyse bana öyle mii yaparız ben sıramı savdım gibi bir şey dedi gülerek bende öyle tabi cacğa kadar konuştuk dedim o da dedi ki detaylara takılma bu kadar dedi güldü bende şaka yapmıştım ne detayı dedim güldüm. Sonra işte cack yanii dedi. yaparız başka bir şey ile çöezeriz dedi güldü bende aynen çözeriz bakalım dedim. Şimdide yazmış ki Yapalım yavrum senin için tüm hünerlerimi sergilerim demiş gülmüş bu ne anlama geliyor?
- 1 yıl
Aklındaki bende sadece yemek değil , çok erken bir şeyler yaşamışsınız ve bunu devam ettirmek için ev muhabbeti dönüyor
Soran1 yılÖyle mi dersin ben aslın şey demeyi düşündüm ben sana kek yapayım şurda yiyelim kahve alıp falan diye.. Ama konu böyle oldu. Ne desem ki şimdi? Diyeyim mi o kadar güzel yemek yapıyor musun ya gibilerinden
- 1 yıl
Hava sıcak kek yapıyım sende termosa kahve al dışarıda oturalım de
Soran1 yılşey dedim mesajına o kadar iyisin yani yemek yapmakta falan dedim sonra elini yenşden kesme dikkat et falan dedim elin yine kanadığını falan söyledi muhabbet böyle oldu şimdi...
- 1 yıl
Yaşlar kaç?
Soran1 yıl32 o 2 3 yaş büyük işte
- 11 ay
Geçmiş olsun
Soran11 ayHiç iyi değilim bir kaç gün oldu ruh gibi geziyorum ağlamaktan gözümlerim şişti. Niye bu kadar sert konuştu ki benimle o kadar sordum neden niye hiç Birmşey hak etmiyorum diye ama Birmşey söylemedi
- 11 ay
Aslına bakarsan o kaybetmiş kazanan sen olmuşsun öyle düşün sana karşı hiçbir şey hissetmiyormuş demekki
Soran11 ayÇok canım yanıyor nasıl anlatsam. Bilmiyorum o mı ben mi kim kaybetti… bu kadar ağır laflar etmeseydi keşke. Ne bileyim uzun mesaj attım ama hakaret yok sadece saçma saçapan şakaler vs onları dedim biraz sorumluluk sahibi olması gerektiğini falan söyledim ona değer veren insanlara başka türlü bakmamasını falan söyledim baya bir uzun mesaj attım koydu galiba… benimde hayat kırıklığı oldu farklı sanıyordum seni ama iyi tanıdım ne demek ya. Ne yaptım ki ben? Para mı yemeğe çalıştım zaten işi yoktu ne sandı ki kendi içinde çıkarım yapıp infaz etti beni ofsayt oldum bir de. Soğumuş işte benden…. O gün iyiydik sonra birden böyle oldu kendi şakalarını görmüyor… vazgeçmek kolaymış benden… ben onun işsizliğini sadece borsayla ilgilenmesini falan sorun yapmadım. Yüzüne bile vurmadım kaç yaşında adamsın ne araban var ne işin vs demedim dememde bunlar hiç sorun olmadı benim için. Nereye gitsem o bak şunu yazarken bile ağlıyorum.. en özel şeylerimi yaşadığım adam yok yani şu an.
- 11 ay
Günaydın , adam zaten senin kadar duygusal yaklaşmıyormuş demekki , amacı takılmak rahat yaşamak sorumluluk almamakmış sen biraz ciddi olduğunu belli ettiğinde de uzaklaşmış değer verseydi bir anda böyle sırtını dönmezdi
Soran11 ayGünaydın Yakışıklı ya baya ondan sorumluluk almamıştır ama şu var sorumluluk alması gereken yerde almış zamanında (başka birini diyor) ve düşünmüşte ben buna değmemişim beni iyi tanımış bu konu da netmiş. Benim değmeyeceğimi ve hiçbir şey hak etmediğimi düşünüyormuş. Ne ağır laflar ya hala altında eziliyorum.
O kadar şey yaşadık kaç defa kaldım onda. Sabaha kadar sohbet ettik. Bende saçmaladım biliyorum. Saçma şeyler dedim ama bu onu kırmaya yönelik değildi. Çok hoşlandığımdan bazen aptal gibi oluyordum heyecandan ne diyeceğimi bilmemek duygularımı çok çok dışarı vurmamaktı niyetim. Bir süre sonra duygularım çok belli oldu.
Bana güzel şeyler söyleyen bana vakit ayırdığını vs derdi bu kadar bu kadar keşlin biteceğini inan bilmiyordum
Soran11 ayOfsaytsın yok bencilsin sonra derin düşünmüyorsun soğuttun kendinden diyince duramayıp uzun mesajı atmıştım o zamana kadar silmemişti beni. Uzun mesajta da kendi kafasında iki şeylere inanırsa biriyle bağ kurmasının zor olacağını söylemiştim Mesajım ağır geldi galiba. Bir de hiç bir şey hak etmiyorsun dedi ya bende ona söyledim yazık ya yazık sende hiç bir şeyi haketmiyorsun iyi bir ders oldun bana dedim. Ben kötü bir şey dediğimi düşünmüyorum laf kalabalığı yapmaya gerek yok vs diyor bir de.
Ne söyleyeceksin ki başka?
Bunları söyleyen bir erkek sonradan pişman olur mu?
Ya kıza çok ağır konuştum diye? Bazen yine mesaj atmamak için kendimi zor tutuyorum. Niye beni bu kadar kırdın niye bu kadar ağır konuştun bu dediklerini unutamıyorum demek istiyorum ama yine cevap gelmeyecek biliyorum.- 11 ay
boş ver tekrar mesaj atıp en fazla kendini üzersin onun aslında değeri bu kadar unutmaya bakmak en iyisi
Soran11 ayBeni benim ona hissettiklerim gibi hissetmemiş soğumuş işte benden… cinsellik yaşadığın insana da böyle denmez. O kadar boş hissediyorum ki. Mecbur unutıcam elimden başka bir şey gelmiyor. Sadece ben insanları kendimden soğutıyorum galiba bu his çok kötü
- 11 ay
Sen insanları kendinden soğutmuyorsun sadece sana denk gelenler sadece istediklerini alanlar istediğini veren değil , fazla ilgi beklenti onları uzaklaştırıyor sanki
- 10 ay
Buradamısın?
Soran10 aySence ona şunu yazayım mı?
- 10 ay
Ne yazacaksın ki?
Soran10 ayGerçekten düşünüyorum bu kadar ağır laflar hak edecek ne yaptım diye ama artık düşünmek istemiyorum biz düşman değildik o kadar yaşananların hatrına bu kadar sert konuşmana gerek yoktu. Ben sana kötü bir niyetle yaklaşmadım kötü tek bir laf etmedim. Bunu sende çok iyi biliyorsun. Sen beni her zaman anlamak istediğin gibi anlamışsın. Bende sana olan duygularımla anlamışım seni o şekilde bakmışım sana. Ben en çok haksızlığı kendime yapmışım bir şeyleri oldurmaya çalışırken. Tek bir sözde duymak istemiyorum bu zaten beni yine kırmaya yönelik olur zaten. Sadece öyle yazmak istedim bir niyetim yok. Sadece bir anlık sinirle söylediğin sözleri ben hiç aklımdan çıkaramıyorum. Söylediğin sözler her yere çekilir bir kadın olarak ne kadar kötü hissettiğimi tahmin bşle edemezsin
- 10 ay
Yani bunu yazman onda bir şeyi değiştirmez sanırım ama belli ki çok üzgün ve dolusun
Soran10 ayEn son söylediği şeylere ithafen hani demiştim ya düşindümde sen hiçbir şeyi haketmiyorsun falan dedi ya benim uzun mesajıma sinirlenip. Ama korkuyorum çünkü beni manipüle eder diye
- 10 ay
Manipüle de edebilir daha kötüsü görmezden gelir bu daha da çok acıtır
Soran10 ayEvet çok üzgün ve doluyum kötüyüm. En son dediği şey çok koydu o kadar ısrar söylemedi falan. Kızdı sildi gitti. Ona göre ben memnuniyetsizim ofsaytsın bencilim falan bir şey hak etmem. Nasıl cümleler bunlar…. Manipüle değil mi? Bu mesajı yazınca ne hisseder sence
Soran10 aySende erkeksin hani içine dokunur muydu? Kızın sessiz kalması mı daha çok içine dokunurdu? Yani bilmiyor mudur bu koz çok üzgündür diye?
- 10 ay
bir şey hissedeceğini düşünmüyorum , zaten sana karşıda ciddi bir şey düşündüğünü sanmıyorum yoksa bu kadar ağır da konuşmazdı
- 10 ay
Yorumda çok uzadı bana yaz istersen ordan devam edelim
Soran10 ayOna sorsan düşünmüştür ama ben üzerine gitmişimdir. Soğutmuşumdur.. halbuki özgürdü yani çok sıkmadım cool durdum en sonda o dediklerimi dedim o kadar. Hani biraz daha görmek istedim özlüyorum dedim kuzeniyle tanışmıştık da diğer arkadaşlarıyla da tanışmak istemiştim. Ne gerek var napcaksın falan demişti. Falan falan. Sonrada soğuduğunu mennuniyetdiz olduğumu falan dedi
- 10 ay
Bana özelden yazarmısın?
Soran10 ayBu laf heryere çekilir dimi? Tam bilmiyorum o anlamda mı dedi ama insan bu her anlamda anlayabilir beni kırdığınında öküz değilse farkındadır ya dimi?
Soran10 ayBen en son ne yapmışım ben söyle insan gibi soruyorum ne varmış bende neden niye hak etmiyormuşum demiştim hiç bir şey demedi en son yazdığıma ve okudu sildi beni
- Cinsel Yaşam konusunda 664 cevap paylaştı.
1 yılYaşandı bitti üzülmene gerek yok
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılO an seni buna iten etken ne oldu?
00 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 1,5b cevap paylaştı. İlkin mi
01 Yorumla
Soran1 yılYok değildi
1 yılOlmuş artık
019 Yorumla
Soran1 yılYa şöyle hatta o gün sabah ona dedim ki şimdi sen aramazsın gibilerinden bir şey çıktı ağzımdan... Öyle olur ya hani ilk defada başıma böyle bir şey geldi tamam daha önce yaşadım ama bu kadar az tanıdığım biriyle oldu imajım yerlerde.. Kaç gündür kafamda kendimi hiçbir şeye veremiyorum... Ertesi gün çok ilgiliydi işte napıyorsun eve gidince yaz vs vs... sonra bugün günaydın güzzelimler falan yazdı konuştuk biraz video falan attı komik güldük ama geç yazdı hep gerçi önceden de öyleydi. Bende geç yazıyorum bazen işim oluyor geç görüyorum bazende o geç yazıncaa hazırda beklediğimi sanmasın diye geç yazıyorum neyse. bugün bir anda 4 5 saat yazmadı sonra yazdı falan bir işi varmış açıkladı bende anladım iyi bakalım bende merak etmiştim dedim sen napıyorsun dedi az konuştuk ama tabi yine geç yazdı.. Öyle işte ben aynı davrandım... Geçen gece de nasıldı ne hissettin özledin mi beni falan dedi. Utandım mesaj yazamadım birden sorunca ne diyeceğimi bilemedim dedim sonra özeldi benim için sıradan değildi dedim o da benim içinde öyleydi dedi...
- 1 yıl
İlkin mi burada pişman hissettiren nedir sana tam anlamadım.
Aceleyle yapmak mı
Yoksa performans mi hoşuna gitmedi
ya da duygusal hossetmedigin için mi bence öyle kendini değersiz hissediyorsun seni kötü biri bu işleri hep yapan biri sanacak diye düşünüyorsun
Soran1 yılaceleyle yapmak ve duygusal hissedip bunu yapmak...
- 1 yıl
Takılma bu kadar olmuş bitmis ama ondan ayrıl
Soran11 ayPeki geçen olan bir olay var. Merak ettim sebebini hani sahiplenme mi yoksa öylesine olan bir şey mi diye... Geçen işte beni durağa bıraktı bekliyoruz falan neyse bende etek vardı mini. Buunla konuşurken bir anda önüme geçti sonra şey dedi bunlarda sapık oluyor vs dedi bir amca benim bacaklarıma bakıyormuştu onu dedi fazla uzatmadı ama. Sonra o adam başka yere geçti benim arkama doğru bende diğer tarafa geçti falan dedim bu kadar. Sence kıskandığı için mi yaptı?
- 11 ay
Yok o içgüdüsel
Soran11 ayYani kıskanma değil mi? Peki bir mekandaydık alkollü bir mekan orada kalkacaktık. Bende lavaboya gidicem sende gel dedim birlikte gidelim anlamında. O da bensiz yapamıyor musun dedi gülerek. Bende Erkeksin birlikte gidelim diye dedim dedim. Aslında mekandaki diğer erkeklerden rahatsız oldum hani alkollüydüm erkek gibi yanımda gelsin istedim gerçi geldi o da beni bekledi dışarda. Bu dediğim şeyi ne anlamıştır acaba?
- 11 ay
Sarhoşum gel bana sahip çık yoksa kendime hakiim olamam yaramazlık yaparım anlamıştır
Soran11 ayoha çüş sende ben halbuki erkek gibi yanımda gelsin diye demiştim
- 11 ay
Ama gelmek istememiş işte bence ufaktan senden soğuyor
Soran11 ayee mekandan çıkarken de elimi tutmuştu bu ne demek yani bunu herkese yapıyor musunuz bir de ayrıl falan diyordun ne alaka ya oldu bitti ben gidiyorum mu dicem
- 11 ay
O diyecek yakında
- 11 ay
Alacağını almış
Soran11 ayYa bir sürü kız var etrafta ayrıca yakışıklı biri kalkıp başkası da olabilirdi neden ben
- 11 ay
En güzeli ve çekici olan sendin ve elde etti seni sen şimdi kendine kızıyorsun nasıl beni becerdi bu kadar kolay diye egon incinmiş
Soran11 ayB en egoist bir insan değilim ayrıca düzgün konuş tanımadığın insan hakkında. Egom falanda incinmedi beni sadece düzgün bir şeyler istiyorum. Ben istem eseydim hiçbir şey olmazdı. Ben tamam güzel olabilirim ama daha güzelleri de vardır neden beni bu şekilde kullanmak istesin diyorum
- 11 ay
Dedim ya erkek kafası bu seni daha çekici buldu kim bilir neren hoşuna gitti ve uğraştı
Soran11 ayBende bilmiyorum öyle çok iyi değilim cinsellikte utangacım bilmem herşeyi çok heyecanlanırım zaten hayatımda öyle çok yaşamadım.. ş Daha iyileri var yani daha iyi bilenleri
- 11 ay
Ama o seni beğendi
Gizli Üye(30-35)1 yılMilli mi oldun
20 Yorumla
1 yılxxxxzeyno
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer