Ön sevişmede en çok neyi seviyorsunuz dokunuşları mı, konuşmaları mı?

Ön sevişmede en çok, tenin tenime değip vücudun titrediği o anları seviyorum. Parmaklarım sırtında dolaşırken, tırnaklarımı hafifçe geçirip seni biraz daha yaklaştırdığımda çıkardığın o küçük, istemsiz inlemeler… İşte o sesler beni delicesine ateşliyor. İnce fısıltıların boğazımda yankılanırken, dudakların boynumda gezindiğinde aramızdaki hava adeta yanıyor. Her dokunuşumda seni biraz daha eritirken, bedeninin verdiği karşılıkla kayboluyorum. O anlarda kelimelere gerek kalmıyor; sadece nefes alışlarımız, yükselen arzumuz ve hissettiklerimiz var. Senin titremelerin, fısıltıların, nefes kesen anların… Hepsi beni kendimden geçiriyor
Ön sevişmede en çok neyi seviyorsunuz dokunuşları mı, konuşmaları mı?
Ön sevişmede en çok neyi seviyorsunuz dokunuşları mı, konuşmaları mı?
Cevapla