Boşanmaların sebebi seks mi?

Bence en fazla sebeb yatak odası eksikliği. Kim ne dersin evliliği ayakta tutan orası. Bence eksikse, ya da tam anlamıyla yapilmiyorsa o evlilik sarsılır. Evet maddiyat, saygı sevgi, cart curt diyoruz ama hepsinin ucu seks'e bağlanıyor hepsini saglayanda yine seks. Peki ya sizce?
Boşanmaların sebebi seks mi?
Cevapla