İlk defa birlikte kaldık, alkol vardı ve kendimi hiç beklemediğim şeyleri yaparken buldum. Bu normal mi?

Merhaba, biraz uzun olacak ama içimi dökmeye çok ihtiyacım var. Erkek arkadaşımla yaklaşık olarak ilk defa bir geceyi birlikte geçirdik. Daha önce birlikte olduk ama bu sefer otelde kaldık, özel bir gün gibiydi. O bana "seninle uyumayı çok istiyorum" demişti, ben de kabul ettim ve güzel bir ortam hazırladı. Alkolümüzü aldık (ben viskiyi sek içiyorum, alkol bana direkt vuruyor), film açtık, başta her şey çok tatlı ve romantikti.

Gece ilerledikçe fiziksel yakınlaşmalar başladı. Normalde sınırlarım olan, asla yapmam dediğim şeyleri bile yaptım. Belki alkolün etkisiyle, belki de “an”a kapılmamla... Şu an itiraf etmesi bile zor ama mesela onun poposunu yaladım. Kendime şaşırdım, çünkü bu benim için iğrenç ya da çok uzak bir fikir gibiydi öncesinde. O an içinde mantık devre dışıydı.

Sonra uyuduk sanmıştım ama gece boyunca 3-4 kere daha birlikte olduk. Sabah saat 6'da uykumdan uyanıp yine ilişkiye girdik. O günü toplasak 7-8 kere birlikte olmuşuzdur. Fiziksel olarak hem yoruldum hem de sabah kalktığımda kendimi garip hissettim. Bir yandan "bu kadar çok birlikte olmamız onun beni çok arzuladığı anlamına mı gelir?" diye düşündüm, bir yandan da “neden bu kadar çok oldu, neden ben bu kadar sınırlarımı aştım?” diye içten içe sorguladım.

Şimdi kafam çok karışık. Bu yaşananlar normal mi? İlk defa birlikte kalan çiftler böyle yoğun yaşayabiliyor mu? Yoksa biz fazla mı abarttık? Kendime karşı biraz suçluluk ve şaşkınlık hissediyorum. Bir de sürekli birlikte olmanın bir mesajı var mı, yani duygusal değil de sadece fiziksel bir şey miydi onun için diye düşünmeden edemiyorum.

Ben bu konuda yalnız mıyım? Benzer deneyimler yaşayan oldu mu? Kendimi yargılamadan, ne olup bittiğini anlamaya çalışıyorum. Cevaplarınız ve içten düşünceleriniz benim için çok değerli olur.

İlk defa birlikte kaldık, alkol vardı ve kendimi hiç beklemediğim şeyleri yaparken buldum. Bu normal mi?
Cevapla