Bir erkek neden sevişmek istediği kadına kötü, hatta çok kötü davranır?

Bu durumu açılayacak var mı? Patronum ama bana karşı aşırı kaba, hiç sohbet etmez konuşmaz. İyi akşamlar derim cevap bile vermez bir kere oturma iş yap diye azarlamıştı. Ama peşimde it gibi gezmesini bilirdi neyse kalçama bile dokundu benimle olmak istedi peşimden geldi ben istemeyince öyle bir bağırdi ki anlatamam şoka girdim ağladım hep kötü davrandı başka asıldıgi işçilere evli olanlar bile melek gibi davranıyordu yeni kız gelmişti onla sürekli şaklaşıyordu konuşuyordu bana bağırıp çağırmak dışında diyolog kurmadi başka asıldıgi kadınlara iyiyken bana neden böyle sertti sizce? Bide bana bu diye hitap etti bir kere! Hem mesafeli, soğuk hem benle olmak istiyor?

Güncellemeler
1 yıl
Öf bu site de mantıkşı IQ lu insan yorumu yılda oluyor yine IQ düşük yorumlar geldi
Bir erkek neden sevişmek istediği kadına kötü, hatta çok kötü davranır?
Cevapla