Bir erkek neden bir kadınla birlikte olduktan sonra ona kötü davranır, yok sayar?

İs yerimden arkadasim oluyo. Aylarca pesindem kostu. Prensesmisim gibi davrandi hep. Hep yardimci oldu, icecek yiyecek aliyosa bana da aldi, hastalansam ilac, corba, sıcak su aldi. O kadar iyi davrandi ki. Sevgili degildik ama f lortlesiyor gibiydik, en azindan o hep sevgilisi olayim diye cabaliyordu. 5 gun once evine cagirdi, gittim. O gece birlikte olduk ve o gunden sonra yuzume bakmiyor. Soruma cevap vermiyor, verse de kisa kisa cevaplar veriyor. Dusmaniyim sanki. Ve en kotusu de eskiden bana davrandigi gibi is yerindeki baska bir kiza davraniyor artik. O kadar kalbim aciyor ki. Surekli agliyorum. Once kendine asik etti, simdi de umursamiyor ve en kotusu de baska bir kizla f lort ediyor. Bir erkek niye boyle yapar? Kiskandirmaya mi calisiyor acaba?

Bir erkek neden bir kadınla birlikte olduktan sonra ona kötü davranır, yok sayar?
Cevapla