En son sevdiğim kız gitti başka erkekle birlikte oldu. Güya birbirimizin ilki olacaktı. Hiçbir şeye inancım yok artık, tat almak istiyom da kız yok. Bi pasifle mı olmalıyım açılmak, deneyim kazanmak için?
Güncellemeler
1 yıl
Kanka ne çok düşünüyorsun beni kız ayarla bari
26 oldum hala bir kızla birlikte olmadım. Çare eşcinsellik mi?
Giyimin falan güzel olsun çaktırma bari ama reiz şimdi sen 30 yaşında bir adamsın seninle olan kadında hani dışarı aktivitesi o konser senin bu konser benim takılmak ister ki bu normal yani en azından şunlara yetcek para olsa iyi
Aynen ya mesele gerçekten hiçbir şeye sahip olmasan da her şeye sahipmişsin özgüvenine sahip olabilmek. Bu belki de seni karizmatik kılıyor ve paran olmasa da birileri için özel olmana neden olabiliyor
Kanka deneyimli özgüveni diye bişi var ya hani. Hiç yapmamışken kızın yanında rahat olamıyor insan, gergin oluyo. Belki o gerginliği alır dedim çünkü kız ayarlayamıyorum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
olmak zorunda değilsin. bu kadar kudurdunuz mu
Ben anlamıyorum nasık bu yaşa gelip haka kadından uzak olursunhz oysa dışarda çok teşhirci kadın var ya
Asosyaletion olunca tabi
Günümüzde çok kişi yaşıyo bunu da 30 yaşındaki adamında aşması lazım yani aşmak için caba göstermesi
Napam istersin peki
Psikolog gitmelisiniz fikrimce
Napacak o bana
Özgüvensel problemeini aşmana sebep olucak kral napabilir başka 30 yaşında asosyal takılmak anormal bir durum sonucta
Saol knk çok iyi geldin
;)
Aslında mesele para bilion mu
Özgüven yerde değilde para olmayinca kiz ayarlayamion
Giyimin falan güzel olsun çaktırma bari ama reiz şimdi sen 30 yaşında bir adamsın seninle olan kadında hani dışarı aktivitesi o konser senin bu konser benim takılmak ister ki bu normal yani en azından şunlara yetcek para olsa iyi
Yani para mevzusu açılcak die girmedim ki zaten o işlere hiç.
Ne tembel adamız kendi işimizi kurcaz die çalışmadık gençliğimizi de yaşayamıyoz
Sevince bunlara göz yumucak kız çok aslında da
Öyle mi diyon
O zaman sevecek kıza mı denk gelmedik hep kaçtığımızdan
Kızlar sevince inan herşeyi gözden gelebiyorlar atılgan ol belki seni her koşulda seveni bulursun.)))
Aynen ya mesele gerçekten hiçbir şeye sahip olmasan da her şeye sahipmişsin özgüvenine sahip olabilmek. Bu belki de seni karizmatik kılıyor ve paran olmasa da birileri için özel olmana neden olabiliyor
He wala kendinizde diyorsunuz bunu işe koyulsanız muq olue sizin için
İyi bakalım
Erkekle mi olacaksin?
Kız yok
Hayir anlamak istedigim su senmi erkegi yapacak omu seni
Pasif arıyorum kanla düttürmek için kadın neden arayayım ki
kanka*
Dutturmek derken?
Olm esc kadin mi kalmadi
Knk para yok ki ya binlerce lira istiyolar iş arıyom şu dönemde
Travs ne kadar
Trans bilmiom. burada var da güvenemiom
Bana çıktı gel diyor resmen 18 yasinda bebeya
İyi şansına mı diyim ne diyim 😅
Bana pasif gay yazıyo da pek beğenmedim. Deneyim edineyim diye yapmak istiyorum da beğenmemişken zor
Ama bende guvenmedim guvensemde erkek yapmam ya
Çok büyük günah lutikik gunahi
Knk inançlar umrumda değil benim. Ben kendi zevkime, ilgimin çekip çekmemesine bakıyom da sonuca varıyom
bence yapma iğrenirsin
İlgili çekmiyor zaten ama deneyimsiz olunca bi özgüvensiz oluyo insan. Belki yaparsam daha rahat ve girişken olurum diye düşündüm
tam anlamadım
Kanka deneyimli özgüveni diye bişi var ya hani. Hiç yapmamışken kızın yanında rahat olamıyor insan, gergin oluyo. Belki o gerginliği alır dedim çünkü kız ayarlayamıyorum
anladım ama bence gay ilişki yapma bide ilişki yaşamasan ne olurki
Kanka hayat geçiyor sevişmek istiyo insan güzel kızlarla
1-2 dakikalık zevk için değmez
mastürbasyon yap
onun yerine
Kanka 1-2dk olmasın zaten 1-2saat olsun
olsun boş ver değişik şekilde mastürbasyon yap belki öyle düzelir
Kesmio
olsun yapma gayle yapmayıda sakın deneme iğrenirsin
Ne çok düşünüyorsun beni kanka ya kız ayarla bari