26 oldum hala bir kızla birlikte olmadım. Çare eşcinsellik mi?

En son sevdiğim kız gitti başka erkekle birlikte oldu. Güya birbirimizin ilki olacaktı. Hiçbir şeye inancım yok artık, tat almak istiyom da kız yok. Bi pasifle mı olmalıyım açılmak, deneyim kazanmak için?
Güncellemeler
1 yıl
Kanka ne çok düşünüyorsun beni kız ayarla bari
26 oldum hala bir kızla birlikte olmadım. Çare eşcinsellik mi?
Cevapla