Hep olur mu ki öyle🙄

Duyarım
Duymam
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Saygı duymak ile pek bir ilgisi yok bence ya. Saygı karaktere ve kişiliğe duyulur.
Eğer o şekilde bir tercihi oluyorsa bunun bir sebebi vardır. Ya özgüven ile ilgili ya da tabu vs.
Bunun sebebibi öğrenmeye anlamaya çalışırdım ve değiştirirdim. Çünkü aydınlıktan da zevk almasını isterim.
Karanlıkta sevişmek bir tercih meselesidir. Kişi kendisini veya karşısındaki görmek istemez... Gözlerini kapatıp sevişmek gibi...
Karanlıkta daha çok dokunur belki... Hissetmeye odaklanır... Temas etmeye... Nefesine, sıcaklığına, teninin yumuşaklığına...
Ama bana göre karanlıkta veya aydınlıkta, her an her yerde zevke bırakmak lazım kendimizi...
Saygı duyarım elbette ama benim bedenimi görerek sevişmenin ona daha çok zevk vereceğini söylerim bence kabul edecektir. İkna kabiliyeti ve tatlı dili yüksek bir kadınımdır.
Saygı duyarım tabii, herkesin rahat hissettiği ortam farklı sonuçta. Ama arada bi’ loş ışık da fena olmaz hani göz göze gelmenin, teni görmenin tadı başka çünkü. 👿
Cevap
29Cevap
Hayır saygı duymam her zaman karanlıkta da olmaz
Bir iki defa olur ama karanlıkta devamlı seks yapmak sıkıcı olur, yani ışıklı alanda insan nasıl oral yaptığını ve karşılıklı nasıl s€ks görmesi güzel ve zevkli olur
Duymam insanın aklında acaba bedenimi mi beğenmiyor da görmek istemiyor düşüncesi gecer
Sevişmek isteyen bir partnerim olursa saygı ile sona saygısızlık yapmam. Onu silmek en büyük saygısızlık olur 🌷
bende karanlıkta sevişmeyi severim.. ama önce mum ışığında içine gül serpiştirimiş yatakta.. küçük bir mum sonra da sevişmek..
Hayır ben hiçbir zaman hiçbür koşulda karanlığı sevmem.
Gözlerini bağlar kelepçeyi takar sessizce ışığı açarım.
Hayır görmeden nasıl olsun yahu en azından loş ışık olur
her zaman olmaz
ben seviştiğim vücudu görmek isterim
Çok büyük bir problem değil. Kendisi nasıl rahat edecekse..
seks dediğiniz şey sadece gece ve yatak odasında olan bir şey değil :)
Karanlık veya loş olması daha iyi saygı duyuyorum
Deliği nasıl bulacak 😅
Hissiyatla jcjxx
A diye b girer ozaman 😂
Yok ya sürekli karanlıkta da olmaz
Niye peki
Bazen daha özgür hissettirir
Güzel olur farklılık istemiştir.
Elbette duyarım
Duyarım
Saygı saygı bir yere kadar
Azda olsa aydinliktada olmali ya.
Hayır. İnadına ışık açarım.
Film mi çekiyoruz ışık açık olsun
Alıştırırm ben yavaş yavaş ışığa...
Karanlık iyi değil bence
İşim gereği herkese saygı duymam gerekiyor
farklı farklı olmalı. her zaman olmaz
Hayır saygı duymam loş ışık olmalı en azından
O deliğe giriyimde isterse cöplükte olsun
@Nanono hahahah cidden mi
@Nanono ama doğru bu
Loş olsa olmaz mı
Aman yok
Hep olmajjj
Kendine guvenmeli
Loş ışık iyidir
Olmaz ışık iyidir
Neden karanlık
Aydınlıkta sevişmekten çekincesi olanlar öyle yapar bence
Ne güzel işte
Aydınlıkta sevişmekten çekincesi olanlar öyle yapar bence
@kralkobrax21 hayır aydınlıkta olur karanlıkta sevişmenin yeri zamanı ışığı aydınlığı olmaz
En güzeli de spontane olanı zaten
Utanıyor olabilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?