3 yıllık evliyiz ve eşim hâlâ ilişkilerimizde ilk gün ki gibi zorlanıyor.. Bu normal mi?

Eşimle ilişkimizin çoğunda hâlâ ilk gün ki gbi zorlanıyor

Ön sevişme yapıyoruz baya uzun yapıyoruz.. Bnde ilişkide dikkat ediyorum kendimi düşünmüyorum vs ama çoğu ilişkimizde ilk başta zorlanıyor.. Zamanla geçer mi veya normal bir durum mu?

3 yıllık evliyiz ve eşim hâlâ ilişkilerimizde ilk gün ki gibi zorlanıyor.. Bu normal mi?
Cevapla