Bir erkeğin bir kız ile arkadaş olmasının arkasında her zaman o kız ile seks yapma düşüncesi mi yatar?

Erkekler seks yapamayacağı bir kadınla arkadaş olmazlar mı?
Bir erkeğin bir kız ile arkadaş olmasının arkasında her zaman o kız ile seks yapma düşüncesi mi yatar?

Erkekler seks yapamayacağı bir kadınla arkadaş olmazlar mı?
Erkeklerin kızlarla arkadaş olma nedenleri karmaşık ve çeşitlidir. Cinsel çekim, bazı erkekler için bir faktör olsa da, bu her zaman veya tek neden değildir. İşte erkeklerin kızlarla arkadaş olmasının bazı yaygın nedenleri: Gerçek Arkadaşlık:Erkekler, kızlarla tıpkı erkeklerle olduğu gibi ortak ilgi alanları, mizah anlayışı veya duygusal destek için arkadaş olabilirler. Kızlarla arkadaşlık, farklı bakış açıları ve deneyimler sunabilir, bu da değerli olabilir.
Duygusal Bağ:Bazı erkekler, kızlarla duygusal olarak daha kolay bağ kurabilir ve onlarla daha açık iletişim kurabilirler.
Kızlar, duygusal destek ve anlayış sağlayabilir, bu da bazı erkekler için çekici olabilir.
Sosyal Çevre:Kızlarla arkadaşlık, sosyal çevrelerini genişletmelerine ve farklı insanlarla tanışmalarına yardımcı olabilir.
Bu, özellikle sosyal becerilerini geliştirmek isteyen veya yeni insanlarla tanışmak isteyen erkekler için geçerlidir.
Çoğunlukla öyle. Hatta bazıları sırf buna odaklı yürüyor. Yani en başından niyetini belli ediyor. En tehlikesizleri aslında bu. Kimisi ise saman altından su yürütüyor. Önce anlayışlı, düşünceli gibi davranıp güvenini kazanıyor. Sonra yavaş yavaş mevzuya giriyor. Bu da işin sahtekarlık kısmı. Az bir kısmı da gerçekten arkadaş olabiliyor.
Olabilir onu da yapar onlar. Gerçekten hiç bi erkeğe güvenmiyorum artık
Arkadaşlık bana ters mutlaka altında bir kılıf vardr
Cevap
47Cevap
Güzel ve çekici bulduğumuz kadınla arkadaş olamayız.
Ben seks için bir kızla arkadaş olmam hayır
Bence büyük çoğunluk için evet. Bir erkek, hoşlandığı veya çekici bulduğu bir kızla arkadaşlık kurarken genelde içinde bir ihtimal olup olmadığını tartar. Tabii ki, herkes böyle düşünmez; gerçekten dostça, samimi arkadaşlıklar da vardır. Ama dürüst olalım, özellikle başlarda çoğu erkek, arkadaşlığın ileride bir şeye dönüşme ihtimalini göz önünde bulundurur. Eğer kızdan hoşlanıyorsa ama hiçbir şansı olmadığını anlarsa, bazen arkadaşlık devam eder, bazen de kendiliğinden uzaklaşır.
eğer iş, okul vs gibi bir nedenle aynı mekanda vakit geçirme zorunluluğundan doğmuş bir arkadaşlıktan söz etmiyor isek. bence evet seks ihtimali için arkadaş olurlar. zira bir adamın feminen merakları yoksa, yahut bir kadın maskülen şeylere ilgi duymuyorsa kadın erkek arasında arkadaşlığı motive edecek bir ortak zemin bulunması güç.
Bircogunun aklinin bir kosesinde bu dusunce vardir, adim gibi eminim 😉
Kendisini tamamladığı kızla arkadaş olur yani tencerenin kapağı gibi bir bütün olan bir elmanın iki yarısı gibi bir bütün olduğunu hissettiği kızla arkadaş olur. Çünkü onda kendisini bulur.
Evet çoğunluğu bu yüzden arkadaşlık kuruyor. Zaten erkek kızla arkadaş olmak istemez daha en baştan kestirir gözüne bu benim sevgilim olabilir diye. Çekici görünmeyen kızlarla iletişim kurmaz.
Hayır bazen kız aklına ihtiyacım olduğu için
Çevremi genişletiyorum bu sayede ve birbirlerimizi hoşlanılan karşı cins ile iletişim kurup ara yapma da da kullandığımız oluyor
Sizde abartmayın be tamam erkekler cinselliğe düşkün bu doğru ama sizde iyice b0kunu çıkardınız her yapılanı ona bağlıyorsunuz
Peki benim de sana sorum olacak moderatör. Kızlar birine güvendikten sonra mı cinselliğe kendini hazır hisseder? Konu cinsellik madem.
Hayır yatmaz. Yatmamalı da. O zaman en başts arkadaşlık kavramı anlamını yitirir, aşk diye bir şey kalmaz ve seks çok basitleşir, özelliğini kaybeder.
Hiçbir erkekle arkadaş olmam, hiçbir erkeğe güvenim ve inancım kalmadı bundan sonra cidden..
sen sadece arkadaşlık istiyorsan o da öyle düşünür. konu farklılaşırsa tabi ki de öyle olur.
Kesinlikle öyle erkekler arzulamadığı beğenmediği kız ile arkadaş bile olmaz
Eger oyle dusunuyorsa yanlış yolda. Kizlar arkadas oldugu ile seks yapmaz
Birçok kız kankam oldu. 5 tanesiyle aramız haddinden fazla samimi. Dolayısıyla bu samimiyet arzu doğuruyor. O 5inden biri bile yeşil ışık yaksa anında yanında biterdim.
Arkadaşımla asla ve asla seks yapmam o sadece arkadaşım olarak hayatım boyunca kalır
Bir çoğunun amacı bu yönde diye düşünüyorum.
Birçok erkekte bu var maalesef. Ben sevmediğim aşık olmadığım bir kızla bunu düşünemem. Mide bulandırıcı.
Bu ülkede cinsellik yaşamak en en kolay işlerden biridir.
Niyetleri hep o yönde
Yok kardeş olmak için
Ciddi değilim zaten , şaka bir yana bu hayatta hiç kız arkadaşım olmadı sevgilim olduysa oldu ama hiç kız arkadaşım olmadı. Arkadaşlarımın veya çevremdeki insanların kız arkadaşları oldu ve duyduklarımla gördüklerimle kısaca tecrübelerimle bir erkek bir kız arkadaş ediniyorsa bunun iki sebebi var bir onun kız arkadaş çevresinden faydalanmak için 2 kendisine içten içe duygu besliyordur, birileri çıkıp bunun aksini iddaa edebilir ben kendi tecrübe ve düşüncelerimi dişe getirdim, hayta bununla ilgili yaşamış olduğum daha doğrusu şahit olmuş olduğun bir olayı burada anlatsam belki insanlar bir kısmı inanmayacak belkide bir kısmı bu konuyu tekrardan gözden geçirecek
başka ne için olacak bir kızı yatağa atmıyosam niye tribin çekeyim babası mıyım
G*erizekalı
Arkadaşım olarak görüyorsam hayır
Çok şükür o niyette olmadım hiç
her şey için arkdaş olur kızlarla erkekler
Bi kısmıyla belki ama hepsiyle değil
Genel de çoğunlukla öyle
Her ihtimali değerlendirmemiz gerekiyor acnnxzcv
Evet. Tek amaç yatağa atıp saatlerce becermek
Yani tek amaç o olmasada onuda isterler tabiki
Evet bu önemlidir
Hayır. Bu bir kriter değil.
yani her zaman değil bence
Kişiden kişiye değişir
bence evet keşke olsa
%90’ı ‘öyle
Hepsi değil..
Kişiden kişiye değişir
evet, beğenmedikleriyle arkadas olmazlar
Bi nevi evrt
Karakter meselesi
5-6 olur
yüzde 90ı
seks de önemli tabiki bir ilişkide
Sebeplerden birisi
Öylede diyebiliriz
Tabi
Evett
Genç erkek sever misin öyleyse takibe al yazacağım
Maalesef evet
hakk-ı ali'niz var..
Evettt
Bence evet
Evet
alakası yok
Hepsi değil
Genelde evett
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?