Erkek arkadaşımla birlikte olmadan yüzeysel bir şeyler yaşasam hakkımda kötü düşünür mü?

Şimdi erkek arkadaşıma birleşmek olmadan birşeyler yaşasak benim hakkımda kötü düşünür mü ikimizde çok istiyoruz vs. O.. vs. Der mi doğru olan hep uzak durmak mi soğur demi benden

Erkek arkadaşımla birlikte olmadan yüzeysel bir şeyler yaşasam hakkımda kötü düşünür mü?
Cevapla