Boşanmış erkeğin her kıza temasta bulunması cinsel açlık belirtisi midir?

Isyerimdeki bir arkadaş yeni boşanmış, 1 çocuğu var. Adam her kıza temasta bulunur. Bana da bir kere sarılıp elimi tutmuştu. Bazen dokunuyor. Gecen gün sakasina kolumdan tuttu. Bende elimi cekerken eli elime degdi. Dün de başka arkadaşımın sırtına dokunurken gördüm onu. Adam arayışta sanırım. Bir kere toplantidaydik. Odama gelip bana günaydın, iyi akşamlar diyin dedi. Eminim ki bunu kızlar için söylüyor. Her kız ona yüz versin istiyor. Adnan Oktar'a özendiğini söylüyor bizim kızlar:) sizce cinsel açlık mı çekiyor, arayışta mı? derdi ne olabilir?

Boşanmış erkeğin her kıza temasta bulunması cinsel açlık belirtisi midir?
Cevapla