Eşim işten ayrıldığından beri benimle sevişmiyor ne yapabilirim?

2 senelik evliyiz eşim 2 ay önce işten ayrıldı ama daha yeni bir işe geçemedi bu zamanda çok fazla maddi sıkıntı yaşamadık ben çalıştığım için bende asla bir yorum yapmadım ama eşim kendini çok kötü hissettiğini görüyorum bana soğuk davranmaya başladı ilişkiye bile girmek istemiyor neden böyle davranıyor ne yapabilirim

Eşim işten ayrıldığından beri benimle sevişmiyor ne yapabilirim?
Cevapla