Nerede kolay cinsellik var oraya meylediyorlar falan yazık bence.
Zor bi hayat

Nerede kolay cinsellik var oraya meylediyorlar falan yazık bence.
Zor bi hayat

Ne olmasini bekliyorsun erkekler içgüdüsel olarak cogalmaya programli acaba sen hic hayatinda erkek bedeninde yasadin mi? Siz kizlar ayda bir adet görüyorsunuz. Yumurtlama doneminde deliriyorsunuz. Cinsel isteğiniz tavan yapiyor. Peki erkekler siz ayda bir hormon bombardımanı altindasiniz. Erkekler surekli sperm üretiyor. Nasil ki siz su içince bir zaman sonra idrar keseniz dolunca vücut uyari veriyor hadi git tuvalete bosalt yer acilsin diyor. İste surekli sperm uretimi oldugu icin vucut dolmaya başlayınca içgüdüsel olarak spermlerini sacmak dagitmak istiyorsun ve cogalmak bir kadini döllemek neslini devam ettirmek. Hani karnin aciktiginda yemekleri farkedersin kokulari iste erkek vücudu uyari vermeye basladiginda etraftaki kadınları farketmeye başlar. Cunku hormonlari surekli onu zorlar. Bir erkek kendini tutmak zorunda olmasi ne demek bilir misin sen. Tuvaletin geldiginde tut bakalim bir sure sonra aci cekersin. İste bu da oyle hem kasiklarin agrir hem kendini kontrol etmek zorundasindir sapik olarak görülmemek icin hem cogalmak ya da seks yapmak spermlerini bosaltmak istersin çünkü vucudun seni delirtir. Erkek vucudunda onu kontrol altina almak isteyen bir canavarla yasar. Sen erkek bedeninde bir ay yasa cinsellik olmadan goreyim seni yasadigin izdirabi aciyi. Kolay degil saglikli bir erkek duzenli cinsellige ihtiyaç duyar. Simdi dersin mastb yapsin. Zaten bu yetseydi kadınlara ihtiyaç olmazdi. Yani duzenli seks ve kadin sart. Bir erkegin sakin kalmasi ve cinsellik düşünmemesi icin.
birseyi cok merak ediyorum siz erkekler igrencligi dusundugunuz kadar sevmeyi sevilmeyi niye dusunmuyorsunuz bak ben sahsen ciddiye donuk iliski dusunuyorum kime sorsam ask konusunda ne dusunuyorsun diye aldigim cevaplar hicbirsey dusunmuyorum istemiyorum takilmalik eglenmelik dusunuyorum sadece isimi gorup eglenmeyi dusunuyorum diyorlar siz neden boylesiniz insan hicmi saf temiz masum duygularla sevilmeyi istemez? bir aile kurmak bu kadar zormu ya insanin hicmi sevilmeye ihtiyaci olmaz tek bildiginiz igrenclik cnsellik 5 dakikalik bir igrenc z4vk ugruna kendinizden sogutuyorsunuz ben nerde boyle igrenc seyler dusunen birisini goreyim ondan hemen uzaklasiyorum istemiyorum ben sadece saf sevgi istiyorum sevmek sevilmek istiyorum bir ciddi iliski dusunmek bu kadar zormu yani anlam veremiyorum inanki cok kisiyle konustum birkere bile olsun sevilmeye ihtiyaci biri olan birisine denk gelmedim sonra kadinlarin hakkinda oyle boyle konusup onyargili yaklasiyorsunuz sizden sadece saf sevgi bekledigimiz icinmi bize boyle kotu davraniyorsunuz bizim sevecek kadar yuregimiz kalbimiz var ama o cesaret o yurek o kalp sizde yok hade eyvallah
ask o kadar saf masum duygularla guzel birseyki bazilari aski igrenclige bile sigdirmis aski 2 bacak arasi sanmislar oylesini gorunce asktan yavas yavas soguyorum beni herseyden soguttular bunun gibilerin yuzunden insanlarin sevgiye aska inanci kalmiyor herseyin sorumlusu bu pícler iste daha cok agir seyler soylemek isterdimde neyse saygimi bozmak istemiyorum
Ayy gel sarılayım ne güzel döktün içini ❤️
hicbirsekilde aramizda igrenclikler olmamisti oyle igrenc konulardan hic konusmuyorduk iliskimiz gayette cok iyi ilerliyordu canimli cicimli bebegimli falan ama cogunlukla kavga ediuorduk yani anlayacagin kufurlu bagirmali cagirmali falan hep oyle ilerliyorduk son konusmamizda son vedaya geliyorduk bana bir anda geldi dediki aynen su cumleyi kullandi benim tek birseye ihtiyacim var oda xok farkli birsey bunu yapmak istemiyorum ama ihtiyacim var onuda soylemem boyle biride degilim son zamanlarda nedense cok istiyorum o cumleyi duydugum an varya oyle bir sogudum oyle bir mahvoldumki anlatamam kendisini 1 senedir taniyorum 1 senem cop oldu gitti ben ona 1 senemi verdim yazik gunah lan sana harcadigim yillarima askima sevgime hislerime yazik gunah lan hepsini bitirdin herseyi mahvettin elimden aldin ona karsi icimde ufacik birsey kalmadi o kelimeyi ondan duymasaydim canimi bile verirdim hakettigi en guzel ilgiyi sevgiyi asko herseyi verirdim ama o kelimeyi ondan duydum varya bitirdi mahvetti kalbimi acitti birde dusun 1 senedir konustugun bir insan oyle bir zamanlar gecmiski herseyine alismissin sesine nefesine kalbine attigi kalp atislarina bile kendisine cok alismistim guvenmistim sevmistim hickimseyi sevmedigim kadar onu sevmistim hickimseye baglanmadigim kadar ona baglanmistim en kotusu ne biliyormusun 1 senedir konustugum cocugun yarali oldugunu bildigim halde sevmeye sevilmeye ihtiyaci olan birisinin gercek yuzunu gordugumde cok kotu olmustum ilk baslarda boyle biri degildi sonradan gercek yuzunu gosterdi bana ben onun nasil bir insan oldugunu ortaya cikardim herseyi gordum gormek istemedigim herseyi gordum olan yine bana oldu ona degil su an 2 aydir konusmuyorum o olay oldugundan beri konusmuyorum engeli kaldirip istek atiyor birde orspu cocugu
onunla hicbirzaman konusmayacagim o attigim engeli hicbirzaman kaldirmayacagim o bensizligi sonuna kadar haketti herkesten herseyi beklerdim ama ondan beklemezdim ilk baslarda oyle masum yarali olarak gelmistiki sozleriyle beni etkilemisti hatta baslarda cok uzulmustum cocugun aile sıkıntılari vardi iyi degilim kalbim aciyor cok yorgunum herkes uzerime geliyor diyordu bende uzulmemesi icin elimden gelen herseyi yapiyordum bende iyi degilim bende cok yorgunum kendimi iyi hissetmiyorum olu ruhsuz gibi hissediyorum ama o uzulmemesi icin kendi dertlerimi acimi unutup onu mutlu etmeye calisiyordum bana sevilmeyi haketmiyorsun acimasizsin nankorsun diyordu simdi benmiyim nankor olan simdi benmiyim hicbirzaman sevilmeyi haketmeyen o beni hicbirzaman anlamayacak ama yoklugumu iyi anlayacak farkedecek ozleyecek kavgalarimizi bile ozleyecek ama bense hicbirzaman onun tukurulecek suratina bile bakmayacagim simdi ben herseyi unutup herseye yeni bir sayfa acip konusmaya devammi edecegim eger oyle birseyi yaparsam kendimede ihanet etmis olurum cunku benimde bir onurum gururum karakterim var birde bana karsi gondermeler yapiyor yok neymis bazen mutlu olmak degilde onunla olmak istersin falan baktim numaramida silmemis oyle duruyor bosuna duruyor neyse Allah'a havale ediyorum baskada birsey demiyorum hayat devam ediyor ama kaldigi yerden degil..
Halbuki istediğini verseydin en iyisi sen olacaktın
istedigini verseydim derken?
yani beni kullanmasina bilerek izinmi verseydim beni kullanip isini gorup kullanip kenara koseye atmasina izinmi verseydim?
Erkek gözüyle diyorum tabii ki yapmayacaktın. Takma boş ver cinselliğini başka yollarda arasın bulsun
Cevap
13Cevap
Yaşayan erkekler için elbette üzücü
Hayatı cinsellik üzerine yaşamıyoruz. Biz kadına sürekli birşeyler sağlamak, sunmak zorundaysak, şartsız, şurtsuz sevilip, değer görmüyorsak, sizin beklentilerinizi karşılamak zorundaysak bunları alabilmek için, aynı şekilde sizinde karşılamanız lazım. Bizimde beklentimiz cinsellik oluyor. Bu kadar basit.
İşte sürekli bunun beklentisinde olmak üzücü
Biz sizin gibi duygusal değiliz.
O yüzden anlam veremiyoruz zaten
Biz kadınların hiçbir davranışına anlam veremiyoruz. Ama yaşıyoruz işte.
Sadece erkekler istiyor diye yazman eşitsizlik yaptığını gösterir ki bence bu kadar ilgi gamsızı olan aşk için 7/24 kafayı yiyen kızlar var bu kadar ilgi alaka isteyen kızlar cinsellik istemiyor mu yani
Kadınların istediği cinsellik daha çok sevdiğiyle bir olma isteğinden geliyor. Erkeklerin çoğunlukla zevk için oluyor. Kişi farketmiyor onlar için
Allah aşkına her kadın aşık olunca mi cinsellik yaşıyor para için yapanlar bile var? Dış görünüşü iyi diye veren çokça var
O da üzücü. Benim burada sorguladığım başka bir şey
Erkekleri her yerde hedef haline geliyor kadın melek gibi gösteriliyor ben bilmiyorum nedenini seni biliyorum gayet iyi birisin ama herkes öyle değil
Herkes anlamak istediği yerden anlıyor. Sitede kızın biri çok sevdiğinden kaybetmek istemediğinden bahsediyor, altına en çok erkekler "verirsen gitmez, verceksin" tarzı cevaplar yazıyor. Ben bunlar için diyorum
Sitedekilere bakarsan ohoo hayatta hiç bir şey başaramazsin
Genellemeleri sevmiyorum, kaldı ki;
Erkeklerin dillerinde bir çok söylem, kadınların içindeki sessiz fırtınaları duymuyor ama hissediyoruz çoğu zaman. Gerek fiziksel gerekse ruhsal olarak konuya daha yoğun yaklaşan kadınların sayısı azımsanacak gibide değil.
Medeni cesaretin toplum baskısı tarafından törpülendiği zamanlarda kadınlar bu konulardan hiç bahsetmese de şimdilerde çok daha rahat ifade edebiliyorlar.
Demem o ki; kadınların hayatı çok daha zor.
Kısa yoldan zengin olmaya çalışan kafalar neden kısa yoldan cinselliğe ulaşmaya çalışmasınlar ki. Artık Saygı da kalmamış durumda zaten. Herkes birbirini sadece beden olarak görüyor.
Evet iğrençleşti herkes
Evet yaaa ben el işi kursuna başladım kendimi hadım ettirdim kafam rahat
Ne güzel
Ya niye üzüyorsun ki yani hayat zaten iki Bacak arasından kurulmuş bir şey her şey kadınlar yüzünden savaşa çıkmıyor mu
Bunun üzerine yaşayan arkadaşlar varsa helal olsun. Bizim hayatımız zor hep oraya vakit ayıramıyoruz alksjda.
Her wey kıvamında olmalı aşırısı sorun yaratir
Napalım konuşacak kız bile bulmak zor, hergun aklımızda
İradesizliğin bir kanıtı
Hiç valla
Kendi adına üzülsünler..
Genelleme yapmak doğru değil
Cinsellik çoh hojdır
Ama benanaa
Çok hemde
Yok daha memeler..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?