Güncellemeler
1 yıl
"Üzgünüm buğra ben devam edemiyorum. Başka birinden hoşlanıyorum. Kendine iyi bak." yazdım. Bu arada kimi yazdığınıza aşırı gülüyorum ya ne kadar kabul etmek istemesem de erkekler kadınlardan daha komik evet...
Güncellemeler
1 yıl
Arkadaşlar "geçirdiğimiz tüm güzel anlar için teşekkür ederim aynı zamanda güzel de bir arkadaşlığımız vardı sende kendine iyi bak." yazdı ve bu şekilde kapattık meseleyi. Gözümde büyüttüğüm kadar olmadı yani uzun bir süre de hayatıma kimseyi almayı düşünmüyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
Artık görüşmek istemedıgını cinsellikten sogudugunu ve konuştugun hoşlandıgın biri oldugunu söyle
söyledimm
Ne diyor
Demek o kadar büyütmeyecekmissin
aynen öyleymiş teşekkür ederim fikir verdiğiniz için
Rica ederim
Sevgili yaptım dicen ayrılcan veya hpv olmuşum cinsellik yasaklandı dicen akıllı Olcan yol vercen
mantıklı geldi sağ ol
Sektöre ömrümüzü verdik 😎
Elemanın cevabı da söyle bari
güncelledim ✨
Hayatta başarılar 👍 beni dinleyen mutlu olur 😎
Direkt bitireceksin. Yoksa zarar verir bu durum. Fb de duygusallığa yer olmamalı. Lan şöyle duygusal tipler bile fb buluyor vay arkadaş 😁
ne kadar iğrenç kızlar varmış burada tanık oluyorum buna yazık
profil resmin bana "asosyalim ben" diyor sanki öyle hissettirdi
o kadar ar damarın çatlamış ki ben ne diyorum sen ne diyorsun yazık cidden çok yazık ailene acıdım
Ya sanane @mk benim @mımın derdi seni mi geriyo bir de ar damarın çatlamış diyorsun sen 31 ine devam et lütfen kiminki çatladığı net belli
katılıyorum o yüzden "ne kadar iğrenç kızlar varmış burada tanık oluyorum buna yazık" dedim ya zaten
Umarım ilerde pişman olmazsınn
Neden pişman olıyım?
İlerde ciddi ilişkin veya eşin bakire olmayışını sorun ederse diye
Bu hayatta konuşup aşılamayacak şey yok bana göre. Karşımdaki insan bakir bir adamsa isteğini saygıyla karşılarım tabiki. Kendim gibi birini bulmam zor olmaz ama buna eminim
Yargılamak için demedim yanlış anlama sitede görüyorum pişman olan çok kişi var göz göre göre gerek yok bence anlık bir zevk için
Yok ben anladım sizi sorun yok kimin iyi kimin kötü niyetli olduğu konuşma şeklinden belli oluyor zaten ❤️
Vay be teşekkürler ☺️ bence sizde düşünceli mantıklı birine benziyorsunuz
teşekkür ederim :)
Rica ederim ayrıca müsade varsa merak ettiklerimi sorma şansım?
Genelde tam tersi olur bu durum
beni doğrusu ne zaman buldu ki şimdi bulsun
Yani olabilir
Sikinin üzerinde zıplarken kır
haykırdım gece gece
Hshsdhdj bana yaptılar kaç gün hastanede sarılı kaldı kuşum ama şu an daha dik daha sert. Daha instcı 🤣🤣
En kötü muhabbet engelle kurtul
engellersem çok ayıp olur mu 6-7 aydır falan konuşuyoruz
Tamam da bu işin kuralı bu araya hoslanti sevgi falan girince kacman lazım
o da doğru
Bak ilgi güzel ama olayın sonunu bilerek ilgi göstermek lazım
Son açıklamandan sonra yeniden geldim emin ol senin için en iyisi oldu
Ben de öyle düşünüyorum teşekkür ederim 😇
Rica ederim ama kendini bu olaydan dolayı hayatını soyutlandirmani istemem
Bitir başkasına aşık oldum de
Ne cevap verecek bakalım haber et
güncelledim ✨
Sorunsuz bittiyse ne mutlu
Bitirerek
direkt engellesem çok mu ayıp olur ya
Son kes ver ve bitir bence kıyagın olsun abi bi de f*ck ile sevgi olur hani aşk olmadan ama duygu nedir ya
ya o kadar da boş değildik canım ama sırılsıklam aşık da değildim yani ben
Sen değil onu diyorum aşko
Başka fk buldum de, gruba çağır
gruba mı çağırıyım bu kesin gelir o zaman
E gelsin, en azından ciddi olmadığını anlar
Grup yapıyor musun normalde
Baska fck bulursun
Ülke değiştir ndjd
İş kötü
Nerde tanıştınız
Eskiden okul arkadaşımdı
en pişmanlığım da okul arkadaşlarıyla gelecek düşünüp arayı kurmadım 🤔
Verme artij
Yandin