Biseksüel erkeklerin/kadınların sayısında ciddi bir artış yok mu?

Ben erkeklerin yarısının biseksüel olduğunu düşünüyorum. Bunu kimi kabul ediyor kimi delik olsun da ne olursa olsun diyor ve biseksüel eğilimin var dediğinde de "hayır ben aktifim" diyor ki bu en büyük cehalet cümlelerinden birisi.

Mesela dışarda kadınlardan çok erkekler beni süzüyor. Erkekler orama burama bakıyor.

SİZ NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ?

Biseksüel erkeklerin/kadınların sayısında ciddi bir artış yok mu?
Biseksüel erkeklerin/kadınların sayısında ciddi bir artış yok mu?
Cevapla