Eşime ilgimi kaybettim, onu kırmadan nasıl açıklarım bu durumu?

Yani bi çok sebebi var çok üzdü vs ama kocam sonuçta vazgeçmek istemiyorum ama artık isteklerine karşılık vermek için zorluyorum kendimi içimden gelmiyor nasıl açıklıycam çünkü zorla sevişmek hiç hoş değil
Eşime ilgimi kaybettim, onu kırmadan nasıl açıklarım bu durumu?
Cevapla