Herkes cinsellik peşinde, erkeklerden soğudum. Haksız mıyım?

Tanıstigim bi cok erkek cinsellik pesinde hicbiri gercekten sevmek amaclı yaklasmiyo o yuzden erkeklerden sogudum tam diyorum bu iyidir aşktan falan konusuyoruz 1 saat olmadan konu cinsellige geliyo daha bulusamadan konusma bitiyo engel atiyorum neden boylesiniz erkekler 🤦‍♀️
Herkes cinsellik peşinde, erkeklerden soğudum. Haksız mıyım?
Cevapla