Hep kullanılmaya calisildim hiç doğru düzgün sevn erkek olmadi bir şans versem hep cinselliğe yönelen erkekler oldu bende mi sorun?

27 yaşındayım hiç sevilmedim ve sevilmek nedir bilmiyorum cidden , belki seçildim gercekten ama inanmadım o da meçhul , ama sürekli kullanılmaya çalışmak kendini insana o kadar kötü hissettiriyor ki ve ayrıca yollu gibi de gozukmuyorum bende mi sorun merak ediyorum sizce

Hep kullanılmaya calisildim hiç doğru düzgün sevn erkek olmadi bir şans versem hep cinselliğe yönelen erkekler oldu bende mi sorun?
Cevapla