Tek dertleri cinsellik olduğu için artık erkeklerle konuşmamaya karar verdim, haksız mıyım?

Beyin yoksunu oldukları tek dertleri c! nsellik haksız mıyım?
Tek dertleri cinsellik olduğu için artık erkeklerle konuşmamaya karar verdim, haksız mıyım?
Cevapla