Erkeklerle iletişimim sadece cinsellik üzerine neden böyle, ne yapmam lazım?

Ben gercekten bu durumdan cok sıkıldım. yani sevmek sevilmek istiyorum aslinda yalnizliktan ölüyorum nefessiz kaldgimi hissediyorum bu yuzden :) tuhaf gelebilir ama uzun yilalr yalnizim cok tuhaf cirkinde degilim neden boyle anlamiyorum bile. Allah im benimle nefsimle bas basa birakma diyorum cogu zaman ama maalesef icgudusel bir erkekle bu da yasaniyor. sonra etkileniyorum ondan ya da kendimi kotu hissediyorum bu boyle dongusel bir sey:(
Erkeklerle iletişimim sadece cinsellik üzerine neden böyle, ne yapmam lazım?
Cevapla