Güncellemeler
1 yıl
O apartmanın önünden ağlaya ağlaya eve nasıl gittim nasıl yürüdüm hiç bilmiyorum. Korkudan midem bulanıyordu eve yakın bir yerde kusmustu bir de mevsim yazdı temmuzdaydık saat öğleden sonra 3 4 gibi güneşin altında ölecektim. Inanılmaz kötü bir gündü korkudan üzüntüden ölecektim. Eve girince de annem direkt anladı. Kavga mi ettin biri seni mi dövdü dedi bu halin ne dedi. Ben de yok bir şey diyip evde bağıra bağıra ağladım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Kandırılmışsıj galiba. Bu kadar çabuk vermeyseydin keşke
Beyinsizdim işte basima gelecekleri bilseydim gerçekten yapmazdım cahildim gerçekten kendime çok üzülüyorum yani yazık oldu bana. Kalbim hala çok kırık
Çok üzülme şey bi de bakirelik gitt mi
Bilmiyorum
Bakirelik gitti mi nasıl bilmiyorsun? Yani içine girdi mi? Yoksa sadece ön sevişme, öpüşme falan mı yaptınız
Kanamıştı ama kanama içerden miydi dışarıdan miydi bilmiyorum
O zaman bakirelik gitmiş. Neyse bu saçma yargıyı önemseme zaten. Sakın kafana takma bakirelıgʻin gitmiş olmasını. Sen zevk aldın mı peki yaparken?
Böyle bir şey yaşamış olman beni bile üzdü
Yemin ederim kalbim ne kadar kırık asla bilemezsiniz soruyu bile ağlaya ağlaya yazdım
Kaç yol geçti üzerinden
3 sene
Yakın çevren biliyor mu bu durumu
Hayır söylesem gebertirler beni. Hiç stres kaldıracak halim yok
Arkadaşların da mı bilmiyor
Hiç kimse anlatsam beni rezil ederler. Bugün arkadaşız 1 2 sene sonra ne olacağı belli olmaz
Bunu yaşayan tek sen değilsin
Çevremden tek benim valla. Hepsi el üstünde tutuluyor. Beni terkeden çocuk bile başka bir kızı el üstünde tutuyor
Anlatmak istersen dinlerim yazabilirsin dm den
Pekii kime anlatıyorsun
Olmuş bitmiş şeyler değiştiremiyeceğin şey üzülme
Çünkü amacına ulaşmak için her yolu dener
Şu an kaç yaşındasın peki cevaplar mısın
18
19a girmek uzereyim
Peki bunu yapan çocuğun adını söyler misin rica etsem tanıdık geldi de
Ismi m ile başlıyor
M. a.
Mert mi
Ayrıca nasıl tanıdık gelebilir kimse bilmiyor ki olayı
Hayır mert değil
O mu değilmi lütfen söyler misin benzer bir şey yaşadım o yüzden
Teşekkür ederim
Hayır mert değil. Ne yaşadın ki ? Sen de mi bir tane kıza küfürler ettin
Evet öyle sadece cinsellik için bana aşıkmış gibi yaptı ama şanslıyım ki erken fark ettim
Nasıl bir beladan döndüğünü asla bilemezsin. Otur sabah akşam teşekkür et allaha. Benim psikolojim hala normal değil
Biliyorum gerçekten zor bir durum
kendini suçlama iyiler kadar kötülerde var. Destek albir psikologtan bunun travmasıyla yasama bır gun daha geride bırak hayat guzel kaçırma
yalancı erkek cok bu dünyada
Delik için
Verene kadar