Eşim bana sadece cinsellik için yakınlaşıyor. Normal konuşmuyoruz bile doğru düzgün. Evlilik bu mu. Herkes mi böyle?

Cinsellik için yaklaşıyor sadece bana. Kendimi çok değersiz hissediyorum. Normal sohbet etmiyoruz. Birbirimizle birşeyler paylaşmiyoruz. Böyle hissettigimi söylediğimde karimsin seviyorum istiyorum seni diyor. Bu durumu nasıl çözeriz. Küçük çocuğum var boşanmak istemiyorum. Evli olanların evliliği cinsellik üzerine mi kurulu?
Eşim bana sadece cinsellik için yakınlaşıyor. Normal konuşmuyoruz bile doğru düzgün. Evlilik bu mu. Herkes mi böyle?
Cevapla