Zamanla sevgili olur muyuz yoksa hep partneri olarak mı görür beni?

Bir sanal tanışma platformunda tanıştık bana ilk attığı mesaj "ücret karşılığında görüşeceğim birini arıyorum" idi. Bende bu şekilde bir ilişki istemediğimi sugar daddy baby tarzı bir ilişki istediğimi söyledim. Bu duruma pek bir şey demedi bende akışına bırakalım dedim çünkü adam yakışıklıydı ve mesleği konuşmasi düzgün biriydi. Buluştuk biraz alkol aldık sonrasında sevişmeye başladık sabahında bana belli miktar para gönderdi. Bu durumdan biraz rahatsız oldum ikinci buluşmadada aynısını yaptı. Daha önceki sugar daddy ilişkimle ilgili çok şey sordu ve beni tanıdıkça escort olmadığımı anladı. Artık ihtiyacım oldukça istiyorum ve karşılıyor tüm ihtiyaçlarımı. Aradaki yaş farkına rağmen güzel anlaşıyoruz sohbet edebiliyoruz her konuda kendisi de bunu her seferinde dile getiriyor çok şanslı bir adamım sen nereden çıktın vs diyor. Sizce zamanla sevgili olur muyuz?
Zamanla sevgili olur muyuz yoksa hep partneri olarak mı görür beni?
Cevapla