
Ne için seviştiğini bilmeli insan:))
Dile benden ne dilersen diyen partnerine ne söylemek isterdin? Tabi ona bunu söyletecek tiyolarıda duymak isteriz? Nedir sendeki bu kara büyü🥂

Ne için seviştiğini bilmeli insan:))
Dile benden ne dilersen diyen partnerine ne söylemek isterdin? Tabi ona bunu söyletecek tiyolarıda duymak isteriz? Nedir sendeki bu kara büyü🥂
Teslim almak.
"... bütün kaleleri zaptedilmiş, bütün tersanelerine girilmiş, bütün orduları dağıtılmış ve memleketin her köşesi bilfiil işgal edilmiş olabilir..." diyor ya Gazi Paşa, o buradan geri döndürdü ama buradan geri döndürülemeyecek şekilde teslim almak.
Tüyolar yok, site topluluğu buna uygun değil 😂
"İlişkiye tam bağlanmanın ödülü, iki ruhun bir olduğu, güvenle dolu bir sevgi dünyasıdır. Bence gerçek mutluluk, her an yanında hissettiğin bir yoldaşın olmasıdır; bu, hayatın en değerli hediyesi."
sevgiğin kadını sabaha kadar bağırtmak olmalı ve bunu iliklerine kadar yaşamalı daima sana ait olduğunu hissetmesi için şart
Cevap
14Cevap
Bu konuda iliski içerisindeki çiftlerin birbirlerine açık olmalari daha iyi olur ama genelde bu tür konularin açık konusulmasi sevilmiyor sanırım
Gamze çukuruna öyle bir yatar ki insan en büyük olaylar bile yerinden edemez olur.
Bu da her iki beden için büyük bir ödül olarak kalır.
Tutkuyu büyütmek. Tutkuyla seviştikçe de arzu büyümeli.
Hangi anlamda bağlanmak soru farklı görsel farklı cjjsh
Çok söze gerek yok, boynunun dibinden saçını tutar kendime çeker duvara yaslarım.
Deli gibi inleme olmalı
Ödülü sevdiğim kadın olmalı
Bağlanmayı/bağlamayı seven kadınlar fav
Gazoz kapağı madalya 😀
Bütün bağlara karşıyım artık
Benim büyüm yok herkesin keyfi bilir
Uygun bir şey düşünürüm
Romantizm
Çay..
Evettt
Ben tabiki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?