Güncellemeler
1 yıl
Eğer seksting yaptığınız kişi düzenli devam ederse size de ilgili ve samimi davranıyorsa ve sizi de sıkboğaz etmiyorsa bu kişiyle ciddi ilişki düşünmeye başlar mısınız?
Yoksa tek gecelik konuşup başkasına mı yönelirsiniz?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
41Cevap
Böyle bir durumun içindeyim. Tek seferlik seksting ile başladı ama sohbeti uyumu kişiliği çok hoşuma gitti bağlandım. Hala konuşuyoruz ama sık seksting yapmıyoruz. Sizde durum nasıl siz mi bağlanmasını istiyorsunuz?
Evet ama sanırım hiç olmayacak
Bu zor bir ihtimal buradan mı tanıştınız? Çok mu uzaksınız birbirinize?
Instagram'dan tanıştık ve çok uzağız evet
Yani şöyle söyleyim. Biraz erkeğin kişiliğine bağlı şansına ne düşerse. Ne kadar sıklıkla yapıyorsunuz?
Daha yeni tanıştık sürekli nude isteyip duruyor geçiştiriyorum
Ondan olmaz yazık etmeyin kendinize. İyi biri olsa sana saygı duyar. Mesela ben de öyle tanıştım seksting yaptık ama ne diyorsa saygı duyuyorum o da bana. Azalttık daha çok sohbet edip birbirimizi tanıyoruz.
Kaç yaşındasınız?
28
Dediğim gibi ben olsam hemen nude istemem. Bana ciddi ilişki yaşayabilecek biri gibi gelmedi.
Ya benimsin ya toprağın falan diyenler de vardır 😂
Sexting ve ciddilik ilişki 🤔
Her gece konuştuğunuz sempatik bir kadın ve sizi her şekilde tatmin ediyor. Bu kadını başkasına mı kaptırırsınız?
Sadece seks kafasında olan birisi yine seks odaklı düşünür. Ben sohbet muhabbet etmeyi de sevdiğim için sohbete devam ederim her türlü.
Peki o zaman nasıl biriyle ciddi düşünürsünüz? Ben sürekli farklı kızlara seksting için yazan erkeklerden bahsediyorum sorumda
Ben evlilik düşünen biri değilim genel olarak. Ama sohbet ettiğim kişiyi hafif görmem sexting yaptığım için.
Ayrıca o kafada olan erkeklerin tek amacı seks yapmaktır. Başka düşündükleri bir şey olamaz.
Ama sonra evlenenleri gördüm. Evlendikleri kişi de ne buluyorlar da onu diğer konuştukları kızlara tercih ediyorlar
İşte onu hiçbir zaman bilemeyeceğiz
Surekli konuşurum. Tek gecelik seksting sevmiyorum.
Peki bu kişi sizi her şekilde tatmin ediyorsa onunla daha ilerisini düşünür müsünüz? Duygusal açıdan
Evet olabilir
Her gün kolay kolay konuşmam belli bi bağ olmalı ancak öyle
Sesli olursa her zaman isterim. Tabii yapabiliyorsa iyiyse benim gibi.
Hayır sadece o zamanlarda yazmak ve tekrar yapmak içindir bence
Keyifli olduysa niye başkasına gideyim devam ederiz ya
Karşılıklı enerji varsa sık sık mesajlaşmak keyifli oluyor
Tek gecelik benlik değil ya yani ama kendi konuşmak istemezse ona bişey diyemem
reele geçme ihtimali varsa iletişimi kesmez devam ederdim
F. buddy olur ama ciddi ilişki düşünmek biraz göreceli gibi
Benimle her gün konuşan çıkmadı, konuşuyoruz engelliyor canım
Sexting yapmadım gerçek seks ile ilgileniyorum
Eğer seksting güzel ve keyifli geçtiyse sürekli iletişimde kalmayı tercih ederim. Sonunda gerçek buluşma bile olabilir
Evet sık konuşmak isterim. Sürekli seksting yapacak halimiz yok, o uyum olursa, diğer türlü sohbet de çok keyifli olur.
Sevişmiş bile olunsa her zaman sevişmek için değil anı olması gerektiği gibi yaşamak için bile görüşülürken sohbet arkadaşlığı elbette devam eder
Genelde arkadaş gibi olmayı tercih ediyom ama anonimliğide fazla kaybetmeden
Her gün olmaz ama ara sıra iyidir istekli insan yorar bence
Yani uzun sürse iyi olur ama genelde kızlar kullanip atıyor 😁
Tek seferlik iyidir ya
Uzun süreli konuşmayı severim ben
Uyum varsa ve mutlu olmuşsam evet
Bu kişiyle aşk ilişkisine girme ihtimali de olur mu?
Reele dönerse neden olmasın ki. Seksting yaptık diye aşk olmayacak mı sanıyorsun
Sürekli olsn isterim ama daha denk gelmedi
Bu kişi çok iyi tatmin ediyorsa duygusal bağ kurulabilir mi onunla?
Bana gelenler şırıl şırıl oluyorlar memnun kalıp gidiyorlar duygusal bağı sanırım ilk ben kurardım
Tek yapanam sürekli isterim iyise
Tekrarını isterim ya... Görüntülü olsun...
Kimbilir düzenli yapıp uyum varsa olabilir
Saygılı olunursa devamı olur
Yazık sanal fb ye aşık olmuş 😂
Zevk alirsam surekli konusmak isterim
Her gün aynı heyecana ulaşamam ara ara
Karşılıklı keyif alındıysa devam ederiz.
Her gün olabilir bence
Yok isim olmaz. Realciyim
İnsan alışıyor
ciddenmi bunu merak ediyorum
Ben her gece isterim tabi eğer iyiyse
İşler kesat ya pasiflere kadar düştüm 🥹🥹
her gece sexting iyi gider
Sürekli konuşmak isterim sen?
İşim olmaz
İsterim
Lezzet verirse düzenli konuşmak isterim
Sohbeti güzel ise hep onunla yapmak isterim.
Evet
Hayır
Hoşuma gidiyorsa yazarım
Partner gibi olmalı hergün konuşmalı
Aynı kişi tercihim
Görüşmek isterim
Hergün olmaz yani
kısıye bglı
Bağlanırdım sanırım
Devam ederse duygusal bağlanma ihtimali de var mı?
Evet var
Evet başlarım
Enteresan
Öyle