Güncellemeler
1 yıl
Özledim arkadaşlar. Hepi topu 1 ay önce tanıştığım elemanı çok özledim ya. İkimiz de yazmıyoruz saçma sapan bi sebepten. Kaldı öyle.
Diyelim hoşlanma evresinde birlikte oluyorsunuz çok güzel geçiyor öpüyor, sarılıyor, birlikte uyuyorsunuz fakat sonra aranızda bir sorun çıkıyor ve iletişimi koparıyorsunuz o kişi aklınıza gelir mi özler misiniz? Aşık değilsiniz ama hoşlanıyorsunuz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Her seferinde gelir, hep onla kıyaslarsın yenileri.. Hatta iyi cinsellik yaşatan birine aşık olma olasığımız çok yüksektir...
2 hafta oldu o kişiden ayrılalı evet biraz özlüyorum ama dönemem 😂
Tabiki özlerim, kolay bulunmuyor kaliteli ilişki yaşayan partner
Ondan daha iyisi mutlaka var ve karsisina çıkıyor insanın zamanla
eminim çıkıyordur da çıkana kadar idare edeydik iyiydi
Çıkana kadar idare edeyim dersen hic bos kalmaman lazim bos kalmadığında cikamazda:) emin ol aklinin ucuna dahi gelmez
Yok be boş kalmamak değil de bir süredir sevgilim olmamıştı insan istiyor. Aşık olmadığım dediysem de önüme gelen kişiyle seviştim demedim tabii ki, biraz hoşlanıyordum zaten insan hoşlanmadığı biriyle uyumak istemez sevişse bile başka yerde uyuyası gelir ben huzurlu hissetmiştim yanındayken. Hani biliyordum ilerisi olmayacağını çünkü mizaç olarak farklıyız uzun vadeli sarmaz ama kısa vadeli bir süre daha giderdi isterdim
Sen olana kadar idare edeydik dedin diye dedim bir sure daha devam etse bu kafayla sende duygu oluşurdu gibi duruyor o zaman da bitince daha çok üzülüp yipranirdin ilerisi olmayacağını bile bile insan bazen kaptirabiliyor kendisini her insan farkli kimisi uyumak ister kimisi ister sevisiyorsam neden uyumayayim ki diyebilirlerde:) sen istesen sevgilin olurdu istemediğin için olmamis
biz arkadaşlarımla buna literatürde duygulu f. buddy diyoruz yıpranmazdım aynı şekil özlerdim ama zamanla geçerdi çok duygusal biri değilim. yorumun için teşekkürler bu arada mantıklı birine benziyorsun
Arkadasinla siz f. buddylige farkli bir bakış açısı getirmiş gelistirmisiniz:) duygu varsa yipranma ihtimali her zaman vardır zamanla mutlaka geçer cok duygusal olmasanda duygusalmissin f. buddye karşı az da olsa duyguluysan gercek ciddi bir iliskide fazlasiyla duygusal olabiliyorsundur bence rica ederim mantik her zaman olmali hayatta bence tamamen duygularla hareket edince yanlis yapma ihtimali yüksek olabiliyor mantik cervesinde degerlendirmek gerekir bazen mantıkla duyguyu harmanlamak fakat ziyadesiyle mantik akla mantığa uymuyorsa zorlamanin anlami olmayabiliyor
Yanlis mi düşünüyorum
Aynı ortamda oldugun biri mi bu kişi ve bir kez mş ilişki yasadınız sıklıkla olmus muydu onun eksikliğini hissediyor olabilir misin
üni topluluğunun etkinliğinde tanıştık bu topluluk başkanı gibi bi şeydi. 2 hafta flört ettik sonra 3 kez evine gittim birkaç gün arayla. biraz telefon bağımlısı aramızda bi sessizlik olsa telefonu alıp instada falan geziyor. sabah kalkmışız yatıyoruz reels izlemeye başladı ben de tuş kilidini kapatıp öp beni dedim öpüşmekten yoruldum neden telefonumu kapatıyorsun dedi kızar gibi değil de sitem eder gibiydi ve rahatsız olduğu çok belliydi ben de iyi al telefonunu dedim gidiş o gidiş. sal4ğım ben diye mesaj atmış cevap vermedim birkaç gün sonra instadan çıkarmış beni kaldı öyle sdfkfkj herhangi bi sevgi hissetmiyorum ama biraz hoşlanmıştım ve iyi sevişiyorduk
Libidosu yüksek bir kadın mısın normalde peki sen
en son hızımı alamayıp elemanın boğazını sıkıyordum sen karar ver
Baya iddialısın o zaman detaylı konusalım bunu yazsana
Ne dersin
konuşmak için değil yorum almak için sordum teşekkürler
Rica ederim
İyi sexs yapıyorsa evett
Özlerim
Seks önemli
Özlerim
Özlenir
Özlerim