İyi cinsellik yaşadığınız ama aşık olmadığınız partnerinizi özler misiniz?

Diyelim hoşlanma evresinde birlikte oluyorsunuz çok güzel geçiyor öpüyor, sarılıyor, birlikte uyuyorsunuz fakat sonra aranızda bir sorun çıkıyor ve iletişimi koparıyorsunuz o kişi aklınıza gelir mi özler misiniz? Aşık değilsiniz ama hoşlanıyorsunuz

Güncellemeler
1 yıl
Özledim arkadaşlar. Hepi topu 1 ay önce tanıştığım elemanı çok özledim ya. İkimiz de yazmıyoruz saçma sapan bi sebepten. Kaldı öyle.
İyi cinsellik yaşadığınız ama aşık olmadığınız partnerinizi özler misiniz?
Cevapla