Sevgilinizle çok iyi bir ilişkiniz var ama cinsellik yaşadınız ve ten uyumu yok, ayrılır mıydınız?

Biriyle çok iyi anlasiyorsunuz, sevgilisiniz her şey 4/4luk diyelim. Sonra cinsel ilişki yaşadınız ama aranızda ten uyumu oluşmadı. Ayrılır mıydınız ne yapardınız?
Sevgilinizle çok iyi bir ilişkiniz var ama cinsellik yaşadınız ve ten uyumu yok, ayrılır mıydınız?
Cevapla