Günlük hayatta çok iyi anlaşıp eğlendiğin ama sekste seni tatmin edemeyen partnerle sekse devam eder misin?

Günlük hayatta çok iyi anlaşıp eğlendiğin ama sekste seni tatmin edemeyen partnerle sekse devam eder misin?

Ederim hayat bir tek bundan ibaret değil tatmin etmeyen ya ben olsaydım? Herkesin kendi tercihi tabikii ancak beni anlayan sayıp seven kadın seks de kötü olsun çokta tın hayat arkadaşı ben düşerim o tutar o düşer ben tutarm yeterki sadakat saygı sevgi olsun
Günlük hayatta çok iyi anlaşıp, eğlendiğim insanlar var ve hiçbiriyle seks yapmıyorum çünkü hiçbirini arzulamıyorum. Beni tatmin etmeyen, sekste istediklerimi veremeyen bir adam da benim partnerim olamaz. Başka insanların da bana verebildiği şeyler için neden onu hayatımda partnerim olarak tutayım ki? Hayatımdaki yerinin farklı olması gerekiyor partnerim olabilmesi için.
Teşekkür ederim
Bunu ona öğretebilirsin ama anlaşmayı öğretemezsin. Anlaşabildiğim biri hayatımdaysa seks için harcamam.
Cevap
3Cevap
Ben devam ederim. Sonuçta 7/25 seks yapmıyoruz. Varsın bir kaç saatim kötü geçsin.
7/24*
Etmezdim
Kafes dövüşüne çağırırım, şaka bir yana etmem galiba
Ya tam tersiyse sence?
Sekste çok iyi olup günlük hayatta çok iyi değilsek FB ilişkisi bunun için idela bir seçenek olrak önümüzdedir.
Eski sevgilim öyleydi ve devam etmiştim
Ederim
ederim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?