neden illa utangaçlık olmaması gerekiyor ve ya açık şekilde iletişim kurmak gerekiyor? bunlar olmasada olmaz mı?


Çekingen olursan zevk alamazsjn ki kasarsın kendini
Çünkü kendini kasmak zirveleri imkansızlaştırır.
Cevap
8Cevap
bu zevk almak için yapılan bir eylem zevk almak için konuşman gerekiyor ki adam senin istediğini yapıp sana zevk versin
oldukça önemli
ivet niden diye sormustum zaten shdhf
Evet isteklerin taleplerin tam olarak konuşulması gerekiyor bence
Olmaz tabi. Çekinerek nasıl sevişeceksin?
Utanınca kasarsin ve zevkte almazsın zevkten vermezsin
Açık konuşmak çok tahrik edici olduğu için dahada azdırıyo
Akışına bırakıp şekillenir bence
Çünkü kendini daha iyi ifade edebilirsin
Net olacaksn her konuda
Karşılıklı tatminin gereği
başlayınca utanma biter.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar