Erkeklerde cinsellik sonrası soğuk davranılmasının sebebi nedir?

1.5 senelik bir ilişkim var. Ve şimdiye kadar 2 defa beraber olduk, düzenli bir cinsel hayatımız yok. (Genelde düzenli cinsel hayatı olan kişilerde yaşandığını biliyorum.) Ben beraberlik yaşandıktan sonra sarılıp uyumak , güzel , hoş , romantik ve bazen komik sohbetler edilmesini çok severim. sonuçta 2 insanın fiziksel olarak en yakın olabileceği duruma geçtik beraberlik esnasında güzel itiraflar etmek partnerinin rahatlamasını zevk almasını sağlamak zor bir şey değil bence ve erkek arkadaşım tamamen zıttı bana ilişkimizde çok değer veriyor farkındayım beni kullanmadığını biliyorum ama bana bunu yaptıktan sonra içimi bir soğukluk kaplıyor ve "kullanılmış ıslak mendil (!)" gibi hissediyorum tabiri caizse bu durum neden olur? ve nasıl çözüme odaklanabiliriz bilmiyorum.

Erkeklerde cinsellik sonrası soğuk davranılmasının sebebi nedir?
Cevapla