Cinsellik istemediğim için benden ayrıldı, her sevgiliyle cinsellik yaşanmalı mı?

3 aydır birlikteydik ve ben en başından bunu söylemiştim. Her sevgili cinsellik yaşamalı mı ya

Cinsellik istemediğim için benden ayrıldı, her sevgiliyle cinsellik yaşanmalı mı?
Cevapla