Bunu itiraf ettiğiniz kadın tarafından cinsellik teklifiniz, sexting teklifiniz reddedilse ne yaparsınız?
Umursamam, yoluma bakarım.
Hakaret ederim, engellerim.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bunu itiraf ettiğiniz kadın tarafından cinsellik teklifiniz, sexting teklifiniz reddedilse ne yaparsınız?
Birini beğenmek, arzulamak ve istemek kişinin kendini bağlar. Karşımızda ki bu nedenle sorumlu tutulamaz. Sırf ben istiyorum diye de kimse bana evet demek zorunda da değil.
Cevap
13Cevap
Cinsellik yaşamayı çok istediğim biri var. Teklif yapıp reddelirsem bunu kafaya takmam yoluma bakarım
Hakaret etmezsin yani
Duruma göre değişir. Ama yakınlaşmayı kabul etmiyorsa çok da bir değeri kalmaz.
Ben bu zamana kadar cinsel anlamda istediğim birinin yüzüne karşı bunu diyemedim bu tacizdir sapikliktir diyen varsa helal olsun
Dedi ama baya uzun süredir tanışıyoruz, seviyorum dedi bir sene önce. 5-6 ay önce seni çok özledim, dayanamıyorum, yapamıyorum çok hoşlanıyorum, çok etkileniyorum diye böyle duygulu ses kayıtları attı. Son konuştuğumuzda da itiraf etti. Sizce sapık mı bu adam?
Yani bir şey diyemedim ama arzulamasini sana demesi normal değil gibi ama yarın bir gün onunla birlikte olduğun için seni bırakırsa onu bilemem iyi düşünmek lazım
Telefonla senle konuşurken kendini rahatlatmasi pek sağlıklı bir davranış değil bence onu da şimdi okudum bence bu adam doğru adam değil bugün sana yarın başkasına yapabilir
Zaten o günün ertesi günü ben istemediğimi bana göre olmadığını söyledim, bu yaptığını da kimseye anlatma, peşime saçma sapan adamlar düşmesin dedim diye bana sinirlendi ve senle konuşmayı işte bu yüzden bitiriyorum, defol git salaak diyip engelledi. Güvenmediğim başkalarına anlatma dedim diye sinirlendi güya
Boş adam ben de böyle biriyim biraz ama ben sevgilime böyle bir şey söylemem çünkü aşk masumdur ama ben de istediğim kadın olmuştu hem de aylarca kendimle mücadele ettim zor zamanlardı ebgellemesi iyi olmuş boşvet
İstediğim kadın oldu, kendimle mücadele ettim dediğin kadına aşık değildin ve sadece cinsel olarak mı istedin
Evet ve bir syrnti vermek zorundayım kadın evliydi ama dediğim gibi kendimle çok mücadele ettim derse giriyorum kadınla kendimi hayal ediyirum istemsiz elimde değil böyle bir dönem yaşamıştım maalesef kötü bir durum çok zorluyor insanı
Aşık olduğum bir kadını cinsel anlamda isticemi sanmiyorim
Erkeklerin geneli böyle mi? Mesela biz kadınlarda ya da en azından bende arzu aşk hepsi aynı adama duyulan hisler. Şunla yatmak istiyorum ama ona duygum yok, şuna aşığım onu kirletemem dokunamam gibi bir his yok bende. Erkeklerde bu ayrımı anlayamıyorum
Her erkek için diyemsm ama şöyle bir bilgi verebilirim kadınlar aşık olduğu adamı arzular erkekler her seksi güzel alımlı kadını arzulayabilir...
Ben bu yaşıma kadar aşık oldygum bir kadın hakkında kötü düşünmem derdim ama artık biraz acelecilik var merak var aşık oldugum evlenmek üzere olduğum kadınla onun da onayınin olması şartıyla yüzeysel bir şeyler yaşayabilirim eğer ilişki belli vir samimiyeti geçmişse birbirimize guvsniyirsak anlasabiliyorsak kafalar uyuşuyorsa
Bir sene önce seviyorum dedi, 5-6 ay önce çok özledim dayanamıyorum senden çok hoşlanıyorum dedi. Ama son konuşmada bana ben senden çok etkileniyorum ama benden duygu bekleme , zevk istersen alasını yaşatırım sana dedi. Kabul etmedim diye de defol git salaak diyip engelledi. Seven insan arzular mı sahip olmak ister mi bilmem. Ama seven önemseyen bir insan hakaret edemez, kalp kıramaz, ne olursa olsun kapıları kapatamaz gibi geliyor bana
Senle önce sevisecekti sonra muhabbeti kesecekti muhtemelen öyle tahmin ediyorum
O evli kadına açıldın mı? Ne istediğini söyledin mi? Bir ayrıntı da ben sana vereyim. Ben evliyim. Ve bana bu teklifi eski iş arkadaşım yaptı
Valla bilemiyorum, olmadan kesilmiş oldu işte
O olmaz ben yapmazdım o yapmış benim eşime biri böyle teklif etse ve haberim olsa cinayet kavga sebebi.. ben scilmadim acilmam kendime olmasını istemeyecegim. birini başkasına yaomam ben ama öyle böyle istemedim onu
En iyisini yaptın boş ver evliysen böyle adamlarla hiç muhatap dahi olma
Her insanın mezhebi fıtratı bir değil. Ben bu bana ilk seviyorum diye açıldığında anlamamazlıktan geldim. Arkadaşlar sever birbirini dedim geçiştirdim. Gerçek duygusu var diye düşündüğüm için üzmek istememiştim. Eğer bana ilk gün benim tek derdim senle yatmak dese zaten 1 sene boyu saçma sapan sürmezdi git gel barış küs muhabbetimiz. Bana sürekli sana itiraf etmem gereken şeyler var diyip duruyordu. Ben be kadar sevdiğini anlatacak sandığım için duymak istemiyorum, biz senle arkadaşız , bekar olsam bile biz senle farklıyız, olamayız diyordum. adamın meğer itiraf edeceği şey beni düşünerek mastürbasyon yapmasıymış
Yani bir şey diyemiyorum boule adamla bir kadının evlenmesi bile olay evli bir kadını düşünerek kendini rahatlatmak çok yanlış aynısını onun eşine uapsalar ne düşünür acaba ben çok kiskancimdir meydan dayağı atarım çok şeyler gelir aklima o sirada ama bekar bile olsa kadın niyetim onla yatmak olsa onla bile 1 yol bekletmem niyetimi belli ederim bir süre sonra ona iltifat ve ima ds bulunurum ama evli fegil bekar olsa evli olsa hiç birini yapmam. brnim kizdigim. seyi. neden başkasına yapıyım çok çok yanlış 😡
Ayrılmayı düşündüğüm bir sıra geldi bunlar başıma. Hayat dersi. Onun sayesinde eşimin kıymetini anladım orası ayrı. Ama hakareti içime oturdu. Bir de istesen de istemesen de artık beni dinleyeceksin diye zorladı. Ne diyecek diye dinleyince işte ne yapmak istediğini anlattı. Bir anda adam telde mastürbasyon yapmaya başladı. Baya o şoku iki hafta filan atlatamadım
Valla kufredesim. geliyor bu adam normal değil yokluktan bu hale gelmiş ama yaptgi çok çok yanlış benim de hiç sevgilim olmadı bunu yapmadım hiç mesela bu adam pek sağlıklı bir birey değil bunun evliliğe Dr uzun sürmez gibi geliyor veya çok sancılı geçer
Evet işte bir sene boyu duygusu var pozu kesti. Biz 5 senedir tanışıyoruz , ilk gördüğüm andan beri aynı histeyim , bitsin istiyorum, yok sayıyorum ama olmuyor, bir anda tekrar çıkıyor ortaya seni seviyorum, sana yükselen hislerim var filan dedi. Ya ben durumu tam anlayana kadar iş çığrından çıktı
Evlendi boşandı bu süre içinde. Ama sen evliliğinin uzun sürmeyeceğini nerden anladın?
Böyle adamlar bugün sana yapar yarın başkasına yapar ahlak mahlak yok empati yok yokluk var cahillik var abazalik var hormonlarla düşünen bir beyin var var da var sürse bile evliliği karısını aldatır bu evli bir bayana bunu yapan hele ki iş arkadaşışiniz bekara kendi eşine ne yapmaz güvenilmez bu tipe ben böyle bir şey yaomam da yapsam o is arkadaşımın yüzüne bakamam utançtan böyle insanlar da var böyle insnalarla aynı dünyada yaşıyoruz😡
Eski iş arkadaşım, onun tayini çıktı gitti, yüzyüze iken yapmadı, o zaman çok efendiydi. Sonradan sapıttı gitti. Ama tespitlerine yüzde yüz katılıyorum. Evli kadına bile cesaret edip yürüyen bunları yapan kim bilir ne filmler çeviriyor. Ama en çok içime hakaret etmesi oturdu. Güya ona güvenmiyorum diye sinirlendi ama o salaak demesi öyle bir içime oturdu ki
Bu adamı kaale almak senin vaktine yazıktır boş ver gitsin sen güzel hiden evliliğine bak eşini sev o seni sevsin beraber gül gibi yaşayın gidin bu tarz adamların yediği yemek bile israf bu adam bu tarz seylere devam da edebilir öyle geliyor bana utanma duygusu yok bir gün güzel bir rezil etmesi lazım bunu birinin belki aklı başına gelir
Evliliğim o zamanlar iyi gitmiyordu işte. O adam hayatımdan çıktığından beri iyi gidiyor ama. O ne zaman bana hakaret edip engelledi, bir anda evliliğim rayına girmeye başladı.
Derler ya her hayır da bir şer her şerde bir hayır vardır Allah mutluluğunu daim etsin insallah
Amin
Elbette var bugünlerde en çok etrafımda ki beyz tenli minyon hatunları düşünüp yapıyorum zaten diğer türlü boşalamıyorum ki🤷🏽♂️
Ama o kadınların kişisel olarak önemleri yok, sizi etkileyen sadece fiziksel özellikleri değil mi?
Recep ivediğinde dediği gibi için güzel olabilir ama ruhlar aleminde de yaşamıyorız
Ben kendimden bahsetmiyorum. Onunla ilgili bir şüphem yok. Sizin beğendiğiniz kadınlrda baktığınız şey fiziksel özelliklerin yanında başka şeyler mi? Yoksa sadece istediğiniz fizikte biri olunca ekstra özelliklere gerek yok mu? Yani her beyaz tenli minyon kadına okey misiniz?
Çok konuşmaması tek kriterim olabilir. Zaten senin için söylemedim genel bir kuramdı benim için söylediğim şey
*ayıplamamalıyım* *ayıplamamalıyım* *ayıplamamalıyım* *ayıplamamalıyım* *ayıplamamalıyım* *ayıplamamalıyım*
Neyi?
Ben daha çok cinsellik konuştuğum kadını düşünerek bosalirım
Bunu da söylerim zaten
Biz onla cinsellik konuşmadık bu itirafından önce hiç. Normal sohbet ettiğimizde beni düşünüp mastürbasyon yapıyormuş. Direk öyle demedi de. Seni hayal edip saatlerce yataktan çıkamıyordum dedi. Yapmak istediklerini anlatırken de şak şak ses gelmeye başladı
İstedi yanıma gelmezsen bari telde yapıyor gibi konuşalım dedi
Anlamadığımı nerden çıkardın? O yüzden kabul etmedim. O da sinirlendi. Hakaret etti ve engelledi işte
Üzüldüm ama özellikle salaak diye hakaret etmesi hala içimden çıkmıyor
Önemseyen erkek azdır
O an işini halledip geçiyor mu yani?
Evet
Bu adam niyetini belli etmiş amacı farklıymış zaten
Biliyorum ama kabul etmedim diye hakaret etmek neyin kafası ki
Kedi ulaşamadığı ciğere pis der :)
gerçek yüzünü görmüş oldun
Teşekkür ederim. Sizce kedi pis olduğunu düşündüğü için mi pis diyor? Yoksa kendi gururunu korumak için pis olmadığını bile bile can yakmak için mi diyor?
Seni elde etmeye çalışmış başaramayınca üste çıkmak için terbiyesizleşmiş. Klasik vur kaç yapan erkek oyunları, seviyesini belli etmiş
her şey onun planladığı gibi gitse de yine aynı tavrı görecektim ve belki daha adileşecekti
Aynen öyle gerçek yüzünü erkenden görmüşsün
ben zaten kadınlara diyorum ilişkinin gerçek yüzünü görmek istiyorsan cinselliği sonuna kadar erteleyeceksin, erkeğin o zaman niyeti belli olur
Defol git salaaak dedi ya, o kadar içime oturdu o kadar oturdu ki anlatamam size. Seviye bu kadar düştü diye de sıkıldı canım
Bence fazla kafaya takma kalitesini belli etmiş
Ahhh ahh bazen çok takılıyorum
gerek yok bence onun seviyesine inmeye
Olmaz mı hiç aklı hala ondadır o siz değilseniz.
Ben o kadınım ama aramız açıldı bizim reddettiğim için
Niye ki bu güzel birsey adam seni arzuluyor düşlüyor acayipmiş başkasını mı düşünseydi yani
ölenle ölünmez
Eee yani
Umursadığım için yaparim
İlişki olmadıktan sonra yok tabiki
İlişki yok ama telde benimle konuşurken mastürbasyon yaptı gerçekten
😂😂😂 sen ne yaptin peki zevk sesimi cikartiyordun
Hayır işin komik tarafı ben sana eşlik edemem, saçmaladın iyice filan diye fırça atıyordum
Haha 😂😂😂 engelle gitsin ya öylelerinden hayir gelmez
O beni engelledi 😅 kabul etmedim diye defol git salaak filan dedi bana
😂😂😂oda ayri kafaymis be iyi olmuştur salla gitsin
Hakareti içime öyle oturdu ki
İnsan kendine yakışanı yaparmış takma kafana etme bulma dünyası kendinede baskasi aynisini yapar
Aynı şekilde karşılık verebilirdim aslında ama ayıp ediyorsun, hakaret etmene gerek yok diyebildim sadece
Bakacagi yüze tüküren çok insan görünümlu var onlara sessiz kalmak en iyisi
Bakmayacak ondan rahatı, engelledi her yerden, iki ayı geçti
Daha ondan beklentinmi var senin
Bana salaak diyen birinden mi? O salaak lafı için bir özür dilese içimin yağları eriyecek. Onun dışında başka bir beklentim isteğim yok, sadece gururum kırıldı
Aman kafana gore
O ne demek
Bildigini yap demek canim
Umursamam başkası vardir
Umursarım
İletişim bitse bile o kişi aklınıza geliyor mu yani?
Unutması zor oluyor
Engellemesine rağmen aklına geliyor muyumdur yani
Evet bir süre gelir
2 ayı geçti
Unutamadınmı
Seviyordum onu
Seni çok iyi anlıyorum çok koyuyor insana
Özellikle hakaret çok oturdu içime ve cevap verememek
Çok kötü ya bu duru
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?