Beraber olduk ama bağlanmaktan korktuğunu düşünüyorum, böyle olduğunu nasıl anlayabilirim?

Birbirimizi çok beğenip güzel vakit geçirdik sonra birlikte olduk. İki kere yaptık bunu benden hoşlandığını düşünüyorum ama psikolojik sorunları olduğu için kendini geri çekiyor diye hissediyorum. Sizce kuruntu mu yapıyorum böyle olduğunu nasıl anlayabilirim?

Beraber olduk ama bağlanmaktan korktuğunu düşünüyorum, böyle olduğunu nasıl anlayabilirim?
Cevapla