Sevgilimle ilk kez fazladan yakınlaştık ama çok değil, yakınlaşmak erkeği uzaklaştırır mı?

sadece öpü*tük ve elledi göğü*lerimi falan onun dışında abartıya kaçmadık. akşam eve geçtiğimizde çok güzel hissettiğini falan söyledi. 1..5 senelik ilişkimizde ilk defa böyle bir şey gerçekleşti bu arada. her neyse bu buluşma pazar günü oldu fakat dün ben çok kötü olmuştum biraz da buna bağırdım. daha sonra toparladık ama bugün değişikti. samimi değildi. neden böyle olduk birden. normalde iyi geceler öpüyorum der uyurdu ama bu sefer neyse iyi geceler deyip uyudu? sizce yakınlaşmak uzaklaştırır mı bir erkeği? onunda benimde ilkim oldu.

Sevgilimle ilk kez fazladan yakınlaştık ama çok değil, yakınlaşmak erkeği uzaklaştırır mı?
Cevapla