Her ilişkim olduğunda hiçbir türlü tamamen memnun kalamıyorum, ne yapmalıyım 🥺?

Ben de memnuniyetsizlik hastalığı var büyük ihtimalle. Her bir ilişkimde bir kulp buluyorum. Şimdiki ilişkim güzel ilerliyor ama aşırı muhafazakar birisi. Mesela çocuk şimdiye kadar hiç cinsellikten bahsetmedi. Bir taraftan iyi gibi ama bir taraftan da benim hiç böyle bir ilişkim olmadı mesela çoğunda cinsellik vardı yani. Mesela bundan bir önceki ilişkimdeki çocuk çok seküler birisiydi. Onunla cinsel çekimimiz fazlaydı. Ama şu ana kadar ki ilişkilerimde en çok bana değer veren şu anki konuştuğum çocuk. gerçekten güzel değer veriyor. Ve ben de onunla sanırım dinime daha çok sarılacağım. Sizce doğru mu yapıyorum?

Her ilişkim olduğunda hiçbir türlü tamamen memnun kalamıyorum, ne yapmalıyım 🥺?
Cevapla